مدیرکل حج و زیارت مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران با تأکید بر اینکه افراد برای سفر عتبات عالیات به کاروان‌های مجاز مراجعه کنند، گفت: برخی زائران با ثبت‌نام در کاروان‌های غیرمجاز مشکلات بسیاری را برای خود به وجود می‌آورند.
کد خبر: ۲۲۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 02 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، حبیب‌الله ساداتی با اشاره به اینکه برخی زائران در زمینه سفر عتبات عالیات آگاهی لازم ندارند و با ثبت‌نام در کاروان‌های غیرمجاز مشکلات بسیاری را برای خود به وجود می‌آورند، افزود: در روزهای گذشته دفتر جهانگردی عصر میعاد کاروان 160 نفره را به‌صورت غیرمجاز به قصد زیارت عتبات عالیات سه روز در تهران مردم را معطل و سرگردان کرده است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با تأکید مردم برای سفر عتبات عالیات حتماً به کاروان‌های مجاز مراجعه کنند، افزود: دفاتر جهانگردی تیهو در بهشهر، عصر میعاد در نکا، ققنوس در ساری، آوان‌گشت در تنکابن دفاتر غیرمجاز بوده و افراد از مراجعه به این دفاتر به‌صورت جدی پرهیز کنند.

ساداتی درباره زمان پروازهای مجاز عتبات عالیات، گفت: دو پرواز پنج‌شنبه، یک پرواز شنبه و دو پرواز روز یک‌شنبه هر هفته برای زائران عتبات در نظر گرفته شده‌ است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه دریافت وجه به صورت نقدی از زائران عتبات عالیات ممنوع است، یادآور شد: یکی از مواردی که نشان می‌دهد دفاتر غیرمجاز است، این بوده که وجوه را به‌صورت نقدی از افراد دریافت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: درخواست ما از متقاضیان سفر عتبات عالیات این است اگر با افرادی که در این زمینه قصد سودجویی دارند، برخورد کردند حتماً به حج و زیارت اطلاع داده تا به‌صورت جدی موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

ساداتی تصریح کرد: متقاضیان برای اعزام به عتبات عالیات با مراجعه به 220 دفتر زیارتی استان و یا سامانه به آدرس attabat.haj.ir نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کرده و به‌صورت مستقیم در کاروان‌ها ثبت‌نام کنند و وجوه خود را به‌صورت اینترنتی واریز کنند.

وی هشدار داد: افراد از مراجعه به دفاتر غیرمجاز پرهیز کنند؛ چرا که برخی افراد مورد سوءاستفاده سودجویان قرار گرفتند و وجوه خود را پرداخت کردند و هنوز هم با گذشت چندین ماه اعزام نشده‌اند و نتوانسته‌اند وجوه خود را پس بگیرند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران در پایان در مورد اعزام زائران در ماه مبارک رمضان، گفت: متقاضیان در این زمینه به دفاتر حج و زیارت مازندران مراجعه کرده تا برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار