رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: کانون استعدادیابی والیبال به منظور کشف استعدادهای این رشته ورزشی در خانه والیبال استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 02 May 2016

نادر فلاحی اظهار داشت: هیئت والیبال استان اردبیل در امر توسعه استعدادیابی ورزش والیبال در استان اردبیل مصمم بوده و اقدامات مناسبی نیز سال گذشته در این راستا به انجام رسید که استعدادیابی از دختران و پسران والیبالیست استان اردبیل با حضور مسئولان فدراسیون والیبال در اردبیل برگزار شد.

وی گفت: استعدایابی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت والیبال استان اردبیل در سال جدید است که قطعا هیئت والیبال استان به این موضوع توجه جدی دارد و برای انجام هرچه بهتر این کار، با اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تعامل و همکاری خواهیم داشت.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل افزود: در همین راستا با همکاری معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل کارگاه آموزشی استعدادیابی برای آموزش هرچه بهتر متولیان این امر با حضور مربیان ورزشی تمامی نواحی 19 گانه آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار شد.

فلاحی تصریح کرد: به دلیل اینکه استعدادیابی فقط مختص مدارس نباشد، کانون استعدادیابی والیبال به منظور کشف استعدادهای درخشان در این رشته ورزشی از استان اردبیل، در خانه والیبال استان راه‌اندازی می‌شود که در طول سال خانواده‌های می‌توانند برای انجام استعدادیابی از فرزندان خود به این محل مراجعه کنند.

وی بیان کرد: هیئت والیبال استان اردبیل به منظور توسعه ورزش والیبال در تمامی مناطق استان و به ویژه در حاشیه شهر اردبیل و مناطق محروم اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی این رشته ورزشی محبوب در سالن‌های ورزشی حاشیه‌شهر می‌کند که شرکت در این کلاس‌ها برای ساکنان این مناطق رایگان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار