رئیس جهادکشاورزی چرام گفت: تسهیلات خوبی جهت خرید کمباین داریم و اگر متقاضی باشد محدودیتی در این زمینه نداریم.
کد خبر: ۲۲۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸ 30 April 2016
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام، عیدی هشدارنسل در جلسه ستاد برداشت شهرستان چرام با اشاره به قیمت گندم در سال زراعی جاری، اظهار داشت: قیمت گندم معمولی امسال به ازاری هر کیلو 1270 تومان و گندم درو 1370 تومان است.
رئیس جهادکشاورزی چرام قیمت کلزا به ازای هر کیلو را 2530 تومان عنوان کرد، افزود: از همکاران مان در تعاون روستایی می خواهیم که به عنوان مباشر خرید هرچه سریعتر نسبت به راه‌اندازی جایگاه خرید اقدام و به صورت شبانه‌روزی آمادگی خرید محصولات زراعی را داشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه کل سطح اراضی کشت گندم، جو و کلزا در سال زراعی جاری در شهرستان چرام 11 هزار و 200 هکتار است، اظهار کرد: از این مقدار، 1500 هکتار گندم آبی، 5500 هکتار گندم دیم، 700 هکتار جو آبی، 3500 هکتار جو دیم و 20 هکتار کشت کلزا داشتیم.
هشدارنسل، گفت: خوشبختانه برای اولین بار در سطح شهرستان چرام توانستیم چیزی بالغ بر 2 هزار 800 هکتار کشت مکانیزه داشته باشیم در صورتی که در سالهای قبل ما حتی یک هکتار کشت مکانیزه در چرام نداشتیم که امیدواریم این امر در سال‌های آینده تدوام پیدا کند.
وی تعداد کمباین‌های بومی که در سطح شهرستان وجود دارد را یک دستگاه ذکر کرد و گفت: تسهیلات خوبی جهت خرید کمباین داریم ولی متاسفانه کسی مراجعه نمی‌کند و اگر متقاضی باشد محدودیتی از این بابت نداریم.
این مسئول با بیان اینکه تعداد کمباین‌های مهاجر مورد نیاز شهرستان قریب به 27 دستگاه است، خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی تلاش خواهیم کرد در سال زراعی جاری با توجه به بارندگی‌های اخیر، برداشت خوب و قابل قبولی داشته باشیم و نسبت به سال‌های گذشته از نظر میزان خرید تضمینی در سطح شهرستان رکوردشکنی کنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار