کد خبر: ۲۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 13 April 2015
مهاجم تیم فوتبال سایپا البرز گفت: رضایی مدیر عامل جدید باشگاه وعده‌های خوبی برای فصل بعد داده‌اند.
علی زینالی، اظهار کرد: با حضور بیت الله رضایی شرایط تیم بهتر از گذشته شده است، بخشی از قراداد را داده‌اند که نمی‌توانم اعلام کنم و بخش دیگری از مطالبات را نیز قول داده‌اند که در آینده نزدیک بپردازند.
وی افزود: مدیر عامل در صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتند وعده وعید‌های خوبی برای فصل بعد داده‌اند که امیدوارم این صحبت‌ها عملی شود ، امیدوارم در آینده‌ای نزدیک اتفاقات خوبی برای باشگاه سایپا رخ دهد.
زینالی در خصوص بازی روز گذشته مقابل صبای قم نیز گفت: بازی در مقابل تیم صبا که فوتبال خوبی را بازی می‌کند بسیار سخت بود اما استفاده ار فرصت‌ها سه امتیاز را برای ما به ارمغان آورد.
وی اظهار کرد: تیم صبا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است، در بازی روز گذشته اگر پنالتی صبا در دقایق ابتدایی بازی به گل تبدیل می‌شد به طور قطع شرایط متفاوتی برای ما رقم می‌خورد، خوشحالم با یک بازی خوب و نتیجه‌ای درخشان پیروز شدیم.
زینالی ادامه داد: ما در تمرین‌ها بر روی کارهای هجومی زیاد کار می‌کنیم و خوشحالم که این موضوع در بازی روز گذشته مقابل صبا به کار آمد و موفق شدیم سه گل به ثمر برسانیم.
وی درباره گلی که در این دیدار به ثمر رساند نیز گفت: بسیار خوشحالم در روز تولدم پایم به گلزنی باز شد، قبل از بازی از خدا خواستم که در این بازی گلزنی کنم و احساس می‌کنم کادوی تولدم را با گلی که به ثمر رساندم از خدا گرفتم.
زینالی در خصوص دیدار بعدی مقابل تراکتورسازی تبریز نیز گفت: به طور قطع بازی سختی در تبریز خواهیم داشت، سایپا در این چند سال در مقابل تراکتور بازی های خوبی انجام داده و به کسب نتیجه در این بازی امیدواریم.
وی در پایان یادآور شد: درست است به دلیل انجام بازی‌های فشرده کمی خسته هستیم اما تلاش می‌کنیم  با شکست تراکتور به روند مثبت خود ادامه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار