امام جمعه ابركوه گفت: مهمترين انتظار ملت از مجلس دهم ياري رساني به دولت يازدهم براي خروج از ركود ، كمك به چرخ اقتصاد و معيشت مردم ، اجرائي كردن اقتصاد مقاومتي و تقابل كامل با بدخواهان نظام است.
کد خبر: ۲۲۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵ 29 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»، حجت الاسلام سيدابراهيم حسيني درخطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر ابركوه اظهار كرد :نمايندگاني كه از اين حوزه يا ديگر حوزه هاي انتخابيه كشور به مجلس دهم راه يافته و ياراه مي يابند مسئوليت بزرگي دارند.
وي افزود: نمايندگام مجلس بايد با اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتي و پيشرفت واقعي كشور و تسليم نشدن در برابر فشار دشمن را سرلوحه كارخود قرار دهند.
حسيني بابيان اينكه ملت در هفتم اسفند گام بلندي را در مسير تحكيم جايگاه و اقتدار نظام جمهوري اسلامي برداشتند خاطرنشان كرد: حضور ملت در دهم ارديبهشت پيامي رسا به تمام بازيگران بين المللي بخصوص قدرتهاي بزرگ و سلطه گر دارد.
امام جمعه ابركوه با اشاره به نام گذاري دهم ارديبهشت ماه بنام روزملي خليج فارس خاطرنشان كرد: باوجود حسادت و تنگ نظري حكام كشورهاي حاشيه حقير خليج فارس كه سالها مخفي و آشكارا تلاش متمركز در تحريف عنوان خليج فارس را داشتند با جديت و حساسيت دولت و ملت ايران ناكام و ناموفق ماندند.
خطيب جمعه ابركوه با گراميداشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم اظهار كرد: معلمان دلسوز و زحمتكش در بخش انسان سازي و تربيت و رشد نسل آينده مسووليت بزرگ و حساسي دارند.
وي بابيان اينكه معلم بايد نسبت به آينده سازان و دلسوزي براي انسان سازي داشته باشد افزود: اميدوارم آموزش و پرورش شهرستان بيش از پيش بتواند منزلت علمي ، تحصيلي و اخلاقي دانش آموزان را اعتلا بخشد و كاستي هاي گذشته را با تلاش و مديريت خود دررده هاي استان جبران كنند.
حسيني همچنين به مناسبت فرا رسيدن روز جهاني كارگر ادامه داد: كارگران و كارفرمايان در حل مشكلات اقتصادي كشور و توليد نقش تاثيرگذاري دارند.
وي اضافه كرد: علاج و حل مشكل ركود ، مشكل توليد داخلي، بيكاري، مهار گراني در تحقق اقتصاد مقاومتي است.
امام جمعه ابركوه با اشاره به سفر اخير وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي به استان يزد تصريح كرد: با تقديم چند درخواست به وزير بهداشت براي حل مشكلات درماني ابركوه قول مساعد داده است و دكتر علامه رئيس حوزه وزارت را مامور رسيدگي به مطالبات اين شهرستان كرده است.
مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي 10 ارديبهشت 95 در اين شهرستان برگزار مي شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار