دو دیدار دیپلماتیک در قاب عکاسان خبری؛
تابناک: هرچند هدف رئیس مجلس سنای بلژیک در سفر به اصفهان تفریحی و برای بازدید از آثار تاریخی اصفهان و کاشان بیان شده بود اما تیپ کریستین دوفرین به عنوان یک دیپلمات بلندپایه در دیدار با استاندار اصفهان کمی غیرمتعارف و متفاوت بود.
کد خبر: ۲۲۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 29 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، رئیس مجلس سنای بلژیک که صبح دیروز برای بازدید از آثار تاریخی شهر اصفهان به این شهر سفر کرده بود بعد از بازدید از بناهای تاریخی این شهر در ادامه برنامه های خود دیداری نیز با استاندار اصفهان داشت.

هرچند هدف رئیس مجلس سنای بلژیک در سفر به اصفهان تفریحی و برای بازدید از آثار تاریخی اصفهان و کاشان بیان شده بود اما تیپ کریستین دوفرین به عنوان یک دیپلمات بلندپایه در دیدار با استاندار اصفهان کمی غیرمتعارف و متفاوت بود.

کفش های کتانی و شلوار اسپرت دوفرین هنگام دیدار وی با رسول زرگرپور از دید عکاسان خبری دور نماند و در قاب شکار آن ها قرار گرفت البته این در حالی است که رئیس مجلس سنای بلژیک روز قبل از آن در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس کشورمان، با ظاهری رسمی و دیپلماتیک در مقابل دوربین عکاسان خبری ظاهر شد!!.





















منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
خوب اومده بوده گشت و گذار با کفش های پاشنه بلند که نمیشه اینقدرراه رفت !اینجاست که تفاوت بین ایرانی ها و خارجی ها مشخص میشه هر مکانی باید تیپ مخصوص همونجا رو زد متاسفانه برخی از خانم های ایرانی فرقی بین کوه رفتن و عروسی رفتن توی تیپشون نمی بینی!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :