نامزد راه يافته به مرحله دوم انتخابات حوزه اصلي ايلام تاكيد كرد: در صورت راهيابي به مجلس شوراي اسلامي صداقت در رفتار، هم گرايي و هم افزايي و تعامل سازنده با مردم را در اولويت قرار مي دهم.
کد خبر: ۲۲۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 27 April 2016

نامزد راه يافته به مرحله دوم انتخابات حوزه اصلي ايلام تاكيد كرد: در صورت راهيابي به مجلس شوراي اسلامي صداقت در رفتار، هم گرايي و هم افزايي و تعامل سازنده با مردم را در اولويت قرار مي دهم.


به گزارش تابناک ایلام؛جلال ميرزايي تنها نامزد مورد حمايت اصلاح طلبان و حاميان دولت در مرحله دوم انتخابات ايلام روز چهارشنبه در خصوص برنامه ها و ديدگاه هاي خود در حوزه سياسي، فرهنگي و اقتصادي گفت: در صورت اقبال مردم و ورود به مجلس هيچ گاه منافع و مصالح استان و كشور را قرباني مطامع فردي و گروهي نخواهم كرد و با پشتكار و راستي و درستي در خدمت اهداف و مصالح و منافع مردم خواهم بود.
وي ادامه داد: كشور اين روزها در شرايط سخت و دشواري قرار دارد و انتظار اين است كه با حضور در عرصه انتخابات و تغيير در تركيب مجلس راه را براي خدمت واقعي به مردم و حمايت از برنامه ها و رويكردهاي دولت هموار شود.
نامزد راه يافته به مرحله دوم انتخابات از حوزه انتخابيه ايلام افزود: انتظار داريم كه انتخابات اين دوره منجر به تغيير محسوس در زندگي و معيشت، رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال براي جوانان استان و كشور شود.
ميرزايي تاكيد كرد: انتظار ديگر ما اين است كه دولت و مجموعه نهادهاي زير مجموعه آن تحت نظارت مجلس قوي و كارآمد جان تازه اي بگيرند و برنامه هاي ملموس براي بهبود زندگي مردم در حوزه هاي گوناگون از جمله در بخش هاي كشاورزي و صنعت اجرا شود.
وي گفت: متاسفانه اكنون در سطح ملي اجماعي در خصوص چگونگي نيل به اهداف متعالي وجود ندارد بنابراين نياز است كه در شرايط پيچيده كنوني عقلانيتي در قوه مقننه حاكم شود كه با ترجيح مصالح و منافع ملي راه را براي خدمت بيشتر و بهتر به مردم فراهم كرد.
اين نامزد اصلاح طلب و اعتدالي حوزه انتخابيه اصلي ايلام يادآور شد: لازمه گشايش در زندگي مردم در استان و كشور اينكه در سطح ملي اقدام هاي لازم و شايسته انجام شود كه براي اين كار نمايندگان مجلس مي توانند با همراهي و كمك به دولت بسترها و ابزارهاي لازم را براي پيشرفت كشور و استان فراهم كنند.
ميرزايي توضيح داد: يكي از اولويت هاي مجلس آينده بايد رونق اقتصادي با رويكرد ايجاد اشتغال براي جوانان باشد و در اين صورت است كه با به كارگيري خرد جمعي و مديران شايسته و صاحب ايده مي توان به پيشرفت و تحول در استان و كشور اميدوار بود.
وي تاكيد كرد: اگر به مجلس راه يابد در راستاي تحقق مصالح و منافع مردم حوزه انتخابيه و كل كشور با صداقت خدمت مي كند و راستي و درستي را در رفتار و اعمال و نيز تعامل با مردم را در سرلوحه قرار خواهد داد.
نامزد اصلاح طلبان و حاميان دولت در ادامه برنامه و اهداف خود را در انتخابات براي ورود به مجلس شوراي اسلامي كمك به جهت گيري مجلس در خصوص تنش زدايي در روابط خارجي، حمايت از ديپلماسي جهت جذب سرمايه گذاري خارجي، تقويت جايگاه نظارتي مجلس در راستاي مبارزه با فساد، تقويت مديريت بومي بر اساس شايسته سالاري اعلام كرد.
استفاده از ظرفيت هاي انساني در مديريت كلان كشور، كمك در راستاي تدوين برنامه پنج ساله توسعه استان با بهره گيري از نظرهاي كارشناسان و نخبگان و مديران با تجربه استان، كمك در جهت توسعه و رشد اقتصادي استان و در نتيجه ايجاد اشتغال پايدار، اصلاح زير بناها در بخش راه هاي بين شهري و روستايي به ويژه ايجاد خطوط ريلي (راه آهن) در راستاي برون رفت از بن بست از ديگر برنامه هايي است كه ميرزايي در صورت راه يابي به مجلس دنبال مي كند.
وي كمك به ايجاد و اجراي مكانيزه شدن بخش كشاورزي و استفاده بهينه از منابع آب، تمركز بر گسترش صنايع مرتبط با نفت و گاز در استان با توجه به ظرفيت هاي موجود، تدوين برنامه توسعه هر شهرستان بر اساس ظرفيت هاي هر منطقه، حمايت از حقوق و آزادي هاي مشروع قانوني شهروندان را جزيي ديگر از برنامه هاي كاري خود در صورت توفيق به كسب اعتماد مردم و حضور در مجلس دانست.
ميرزايي كمك به نهادينه كردن مشاركت و رقابت سياسي سالم، تلاش در راستاي ايجاد زير ساخت هاي لازم براي گسترش صنعت توريسم در استان، ساماندهي مراكز آموزش عالي استان در راستاي تقويت جايگاه آموزش هاي مهارتي و كاربردي، نگاه ويژه به ارتقا كيفي نظام آموزشي و پرورشي مدارس و تلاش در جهت بهبود وضعيت معيشتي و رفاهي معلمان به عنوان بستر اصلي توسعه استان و كشور بخش هايي ديگر از اهداف خود براي ورود به عرصه انتخابات مجلس اعلام كرد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار