محمدرضا عارف رئيس شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان كشور گفت: مردم در دور اول انتخابات مجلس دهم نشان دادند كه اهل حماسه، شور و شعور هستند و در دور دوم نيز نيازمند حماسه ديگري هستيم.
کد خبر: ۲۱۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 26 April 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: اين منتخب مردم تهران براي مجلس دهم شوراي اسلامي سه شنبه در همايش اطلاح طلبان در شهرستان داراب استان فارس بيان كرد: مردم ما بايد با شور و نشاط و استواري بيشتري در دور دوم انتخابات حاضر شوند.
وي اظهار داشت: همه مردم در اين دوره از انتخابات نيز بايد پاي صندوق هاي راي حاضر شوند و حتي كساني كه به دلايل مختلف در گذشته و يا دور اول در انتخابات شركت نكرده اند، براي حضور و دادن راي در اين دوره ترغيب كنند.
منتخب مردم تهران در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: راي تك تك شما مردم بازتاب بين المللي دارد به طوري كه حضور مردم در پاي صندوق هاي راي مشروعيت نظام ما را در جهان بالا مي برد.
او ادامه داد: حضور استوار مردم در دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي، فضاي فعاليت بيشتر و حل مشكلات كشور را باز مي گذارد و معضلات مهم را حل مي كند لذا در اين دوره نيز به راي تك تك مردم نياز داريم.
عارف عنوان داشت: در اسفند 94 شاهد تحول ديگري در كشور بوديم كه پيام آن تغيير عملياتي در مجلس و قوه مقننه بود كه مردم ما گام اول را خوب برداشتند كه در دور دوم نيز بايد با تلاش مجدد اين حماسه رقم بخورد.
رئيس شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان كشور بيان كرد: مردم در 24 خرداد سال 92 حماسه به يادماندني خلق كردند كه نتيجه آن دولت تدبير و اميد، لغو تحريم هاي ظالمانه و پذيرفتن حق ما در فعاليت هاي هسته اي جهان بود كه با تشكيل مجلس دهم نيز شاهد تحول در كشور خواهيم بود.
عارف گفت: مجلس دهم در راس امور خواهد بود و معيشت مردم اولويت آن و مبارزه با فقر و تبعيض در صدر برنامه هاي آن است كه تك تك مردم با راي خود شاهد پيشرفت كشور خواهند بود.
او با يادآوري تلاش اصلاح طلبان براي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: براي اين دوره از انتخابات ائتلاف اصلاح طلبان در كشور تشكيل و آرامش، اميد، رونق اقتصادي و تحول در صنعت كشاورزي در كشور ايجاد شد و با توجه به شرايط كشور به ائتلاف جديد نياز بود كه با اعتداليون ائتلاف كرديم.
وي اضافه كرد: اتئلاف اميد در گام اول موفق شد اكثريت خوبي در مجلس به دست آورد كه مردم ما در جمعه 10 ارديهبشت ماه نيز بايد با فرستادن نمايندگان اصلاح طلب به مجلس دهم، اين موفقيت را به كمال و پايان برسانند.
عارف ابراز اميدواري كرد كه با پيروزي نامزدهاي مورد حمايت اصلاح طلبان در انتخابات دور دوم مجلس دهم اولويت فقر زدايي، رفع مشكلات كشاورزي و صنعتي در اولويت برنامه هاي مجلس آينده قرار گيرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار