فرماندار دهلران بر ضرورت برنامه ریزی و اقدام عملی برای توانمند سازی واحدهای تولیدی و صنعتی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاكید كرد و گفت: افزایش توانمندی واحدهای تولیدی موجود گام اول در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۲۱۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 26 April 2016

فرماندار دهلران بر ضرورت برنامه ریزی و اقدام عملی برای توانمند سازی واحدهای تولیدی و صنعتی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاكید كرد و گفت: افزایش توانمندی واحدهای تولیدی موجود گام اول در تحقق اقتصاد مقاومتی است.


به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی روز دوشنبه در نشست ستاد تسهیل واحدهای تولیدی این شهرستان دهلران با رویكرد اقتصاد مقاومتی اظهار كرد: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، ستاد اقتصاد مقاومتی در كشور و در استان ها از جمله ایلام فعال شده و این جلسات و نشست ها نیز گام هایی در راستای تحقق شعار سال است.
وی بر ضرورت شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های هر منطقه و پتانسیل های موجود تاكید كرد و افزود: شهرستان دهلران به واسطه ظرفیت های سرشار نفت و گاز، آب و خاك و كشاورزی و گردشگری یكی از شهرستان هایی است كه در زمینه اقتصاد مقاومتی در اولویت است.
فرماندار دهلران تولید و اشتغال پایدار و حمایت از واحدهای تولیدی را از اهداف دولت تدبیر و امید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جاری برشمرد و گفت: اقدام عملی در جهت ارتقای تولید و اقتصاد مقاومتی از اركان مد نظر دولت است.
سبزی شهرستان دهلران را شایسته اقدام عملی در بعد اقتصاد مقاومتی با توجه به ظرفیت های آن دانست و افزود: دولت در بخش كشاورزی دهلران اقدامات عملی خوبی انجام و در دستور كار دارد كه گامی مهم در جهت اقتصادی مقاومتی است.
وی كمك به افزایش تولید واحدها، فعال كردن واحدهای راكد، به روز كردن تكنولوژی و تكمیل طرح های نیمه تمام در این شهرستان را ضرورتی در راستای اقتصاد مقاومتی برشمرد و تاكید كرد: این موارد تكمیل كننده چرخه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان مرزی است كه اشتغال و تولید را افزایش و منجر به رونق اقتصادی منطقه می شود.
معاون اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: هر طرح و كاری كه دارای فاكتورهایی همچون درون زا، برون گرا، دانش بنیان، مبتنی بر عدالت و مردمی باشد حركت در جهت اقتصاد مقاومتی است.
حشمت اله عسكری افزود: دولت به جد موضوع سال و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی كه مد نظری مقام معظم رهبری است را در دستور كار دارد.
وی از اختصاص منابع مالی و تسهیلات در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و یادآور شد: همه شهرستان ها بر اساس ظرفیت از طرح ها و تسهیلات اقتصاد مقاومتی برخوردار می شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار