فرمانده انتظامی شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان،فرمانده انتظامی شاهرود از انهدام باند مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار كيلو و ۱۷۸ گرم ترياك به صورت ۴۰۰ بسته بلعيده از پنج عضو اين باند كشف شد.
کد خبر: ۲۱۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 25 April 2016
سرهنگ غلامرضا كاظم زاده اظهار داشت: چهار كيلو و ۱۷۸ گرم ترياك به صورت ۴۰۰ بسته بلعيده از پنج عضو اين باند كشف شد.

وی اظهار داشت: ماموران بازرسي شهيد نوری برای ارتقا امنيت در محور بين المللی تهران - مشهد طرح كنترل خودروهای عبوری را در اين جاده اجرا مي كنند.

فرمانده انتظامی شاهرود خاطرنشان كرد: بامداد شنبه ماموران در مقابل ايستگاه به يك دستگاه اتوبوس كه از تهران به مقصد مشهد در تردد بود مظنون شده و آن را برای بررسی بيشتر متوقف می كنند.

كاظم زاده با بيان اينكه در بررسی اوليه كنترل چند تن از مسافران كه رفتار مشكوكي داشتند با دقت بيشتري انجام گرفت، افزود: در ادامه پنچ مسافر اتوبوس كه اظهارات ضد و نقيض و حالات غير طبيعی داشتند بازجويی شدند و احتمال حمل مواد به صورت انباری و بلعيده شده از سوی آنان قوت گرفت.

وی تصريح كرد: با هماهنگي با مقام قضايی و انتقال متهمان به بيمارستان امام حسين (ع) شاهرود اقدامات پزشكي لازم نيز انجام شد و شك پليس به واقعيت پيوست.

كاظم زاده از كشف ۴۰۰ بسته حاوی ماده مخدر ترياك به مقدار چهار كيلو و ۱۷۸ گرم ترياك در همين خصوص خبر داد و گفت: هر پنج عضو اين باند در حال انتقال مواد به مشهد دستگير شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار