رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس گفت: امروز با گذشت افزون بر 26 سال از تاسيس اين دانشگاه، دستاوردها و توانمندي هاي آن بر هيچ كس پوشيده نيست و از آن جمله مي توان گفت كه دانش آموختگان دانشگاه پيام نور دانشجوياني باسواد، پژوهشگر و با فرهنگ هستند.
کد خبر: ۲۱۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 25 April 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومي دانشگاه پيام نور فارس: عبدالرسول قرائتي در آيين دانش آموختگي 700 دانشجوي دانشگاه پيام نور مركز شيراز افزود: اين دانشگاه همواره در توسعه علم ، دانش و پژوهش موثر و پيشرو بوده است و در تمام عرصه ها خوش درخشيده است به گونه اي كه درسال جاري و در رتبه بندي جامع كشور در بين تمام دانشگاه ها رتبه نهم را كسب كرده است.
رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس اظهار كرد: امروز افتخار داريم كه دانشگاه پيام نور جزو يك درصد دانشگاه هاي برتر كل دنيا قرار گرفته است و توانستيم در پايگاه استنادي جهان اسلام در زمينه كيفيت آموزشي رتبه ممتاز100 را كسب كنيم.

ضرورت تعادل آموزش عالي كشور در عرضه و تقاضا
منتخب مردم شيراز در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نيز در اين آيين گفت: بايد دانشجويان با تلاش و كوشش و اميد به آينده، مدارج عالي را طي كنند و در آينده با ورود به بازار كار و اشتغال زايي به پيشرفت هر چه بيشتر كشور و تامين معيشت و رفاه جامعه كمك كنند.
فرج الله رجبي با تاكيد بر نگاه كيفي آموزش در دانشگاه ها افزود: بايد جوانان را به تلاش و كوشش تشويق كرد و زماني كه درحوزه آموزش عالي بين عرضه و تقاضا تعادل ايجاد شود، اميد به كار و تلاش نيز ايجاد مي شود.
سرپرست دانشگاه پيام نور مركز شيراز نيز در اين آيين دانشجويان را سرمايه هاي ارزشمند جامعه دانست و با بيان اهميت و جايگاه علم ، معرفت و دانش گفت: كسب علم بدون دانش و معرفت امكان پذير نيست و دانشجويان بايد با همت و تلاش در راه علم و معرفت و رسيدن به مراحل و مدارج بالاتر و كسب كمال گام بردارند .
قاسم فروزاني افزود: دانش آموختگان دانشگاه پيام نور شيراز افتخارات ماندگار اين دانشگاه محسوب مي شوند و تمامي افتخارات و دستاوردهاي چشمگيري كه تاكنون حاصل شده است مرهون تلاش دانشگاهيان و بويژه دانش آموختگان اين دانشگاه بوده است.
اين آيين به همت انجمن هاي علمي دانشگاه پيام نور مركز شيراز و با حضور 700 دانش آموخته اين مركز دانشگاهي در 47 رشته تحصيلي برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار