تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
انجمن فیلم و عکس شهرستان کهگیلویه هر هفته اقدام به برگزاری مسابقه بهترین عکس با تلفن همراه و معرفی آثار برتر می کند.
کد خبر: ۲۱۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷ 23 April 2016
انجمن فیلم و عکس شهرستان کهگیلویه هر هفته اقدام به برگزاری مسابقه بهترین عکس با تلفن همراه و معرفی آثار برتر می کند.
رحیم دادوند در گفتگو با تابناک کهگیلویه وبویراحمد، گفت:انجمن فیلم و عکس شهرستان کهگیلویه این مسابقه را هر هفته با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کند و قرار است از آثار برگزیده در جشنواره های مختلف تجلیل شود.
مسئول انجمن عکس و فیلم کهگیلویه در ادامه افزود:این انجمن تاکنون 20 مسابقه با موضوع مشخص برگزار و از هر مسابقه 3 عکس برتر را معرفی کرده است.هر هفته از آثار ارسالی 3 عکس به انتخاب هیئت داوران به عنوان عکس های برتر انتخاب می شوند ضمن اینکه موضوع عکس ها را داوران اعلام می کنند.
وی در خصوص حامیان این مسابه گفت: بعضی مواقع مردم که اکثرا انهایی هستند که می خواهند در خصوص حرفه ی خود اطلاع رسانی کنند و روئسای اداراتی مثل اداره منابع طبیعی برای روز طبیعت، اداره اب و فاضلاب برای روز جهانی اب و به همین صورت ادارات و اشخاص دیگر با مناسبت های مختلف اقدام به حمایت و انتخاب موضوع می نمایند که خوشبختانه اقبال هم از طرف حامیان و هم از طرف شرکت کنندگان هفته به هفته بهتر و منسجم تر می شود.
دادوند در خصوص نحوه ی اجرای مسابقه بیان کرد:مهلت ارسال آثار به مسابقه هر هفته از روز شنبه تا ساعت 22 روز پنج شنبه است و در این مسابقه تنها عکس هایی داوری می شوند که از طریق موبایل گرفته و ارسال شده باشند.
وی افزود: کسانی که می خواهند در مسابقه ی عکاسی با تلفن همراه شرکت کنند می توانند عکس های خود را به شماره مسئول انجمن عکس و فیلم شهرستان کهگیلویه "09179098639" از طریق شبکه های اجتماعی ارسال کنید.
در هفته گذشته مسابقه عکاسی با تلفن همراه با موضوع "جاذبه های گردشگری" و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام وبه داوری محمد سلیمی راد از عکاسان برتر استان برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر اعلام شد:
 فرشاد عزیزی به عنوان عکاس برتر انتخاب شد, رحیم دادوندی به عنوان نفر دوم و مجید جاویدان جایگاه سوم را به دست آورد.
عکس های برتر این هفته با موضوع "جاذبه های گردشگری" را در زیر مشاهده نمایید.
در ادامه برخی از عکس های ارسالی در هفته های مختلف را مشاهده خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار