امام جمعه كوثر گفت: همه مردم و مسوولان بحث اقتصاد مقاومتي را بايد جدي بگيرند.
کد خبر: ۲۱۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳ 22 April 2016

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام عسگر بيگي در خطبه هاي عبادي ، سياسي نماز جمعه اين هفته كوثر افزود: سياست هاي مورد نظر مقام رهبري در بحث اقتصاد مقاومتي بايد در جامعه بيان شده و گام هاي عملي و اجرايي در اين مسير برداشته شود.
او همچنين با تبريك ولادت حضرت علي (ع) از حضور گسترده اهالي در جشن ويژه اين روز قدرداني كرد و گفت: روز تولد امام علي (ع) روز بصيرت و ميثاق با ولايت است و اين حضور نشان دهنده ارادت و ولايت مداري اهالي است.
وي رجب را ماه رحمت و استغفار خواند و افزود: در اين ماه رحمت خداوند بر بندگانش جاري مي شود و بايد از معنويت ماه رجب به خوبي بهره ببريم.
خطيب جمعه كوثر به ديدار جمعي از دانش آموزان با معظم انقلاب اشاره كرد و گفت: رهبري در اين ديدار از مسوولان خواستند تا در مدارس علاوه بر اهتمام بر امور درسيِ دانش‏ آموزان با برنامه‏ ريزي صحيح فرصت پرداختن آنها به كارهاي انقلابي را نيز فراهم كنند تا نسل جوان نسلي انقلابي ‏بار آيد.
امام جمعه كوثر در بخش ديگري از سخنان خود حضرت زينب (س) را داراي مقامي برجسته در مكتب اسلام دانست و افزود: حضرت زينب (س) راوي و مفسر بزرگ واقعه كربلا بود كه شخصيت والاي علمي و سياسي ايشان غيرقابل انكار است.
شهرستان كوثر به مركزيت شهر گيوي در 85 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار