پرونده ویژه سفر رییس جمهور-2
تابناک: نیره اخوان معتقد است مهم ترین مشکل اصفهان در حال حاضر مسئله بی آبی بوده و در سال های گذشته بسیاری از مسائل در حوزه های مختلف ناشی از مسئله ی آب بوده است و اگر این مشکل با سفر روحانی حل شود مشکلات دیگر از قبیل اشتغال را حل می کند.
کد خبر: ۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵ 01 February 2015

به گزارش تابناک با توجه به سفر رییس جمهور به اصفهان ، سئوال آن است که مهم ترین معضل اصفهان در حال حاضر چیست؟

نیره اخوان در گفت و گو با خبرنگار تابناک پیرامون مهم ترین مشکل مردم اصفهان در حال حاضر گفت: مهم ترین معضل استان مسئله آب بوده که ما انتظار داریم با سفر روحانی به اصفهان در این جهت تدبیری شود.

وی با تأکید بر اینکه برچسب برخورداری به اصفهان نمی چسبد، ادامه داد: به طور قطع اگر اصفهان را به دید یک استان برخوردار نگاه کنند، به هیچ عنوان خوب نیست و لازم است در جهت حل این مشکل تلاش کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان اصفهان با مشکلات دیگری از جمله آلودگی، مترو، کشاورزی و وضعیت مالیات پرداختی مواجه است که باید با حضور رییس جمهور بررسی شود.

وی افزود: در حال حاضر مهم ترین مشکل اصفهان مسئله آب است، اگر معضل بی آبی حل شود مشکل اشتغال نیز حل می شود، وقتی آب نباشد، کار هم نیست، حل مشکل آب در حال حاضر همتی می خواهد که وارد میدان شود و تنها با حرف کاری از پیش نمی رود.

نیره اخوان ادامه داد: البته با وجود سفر روحانی به اصفهان اعتباری علاوه بر بودجه ای که در سال 94 برای استان در نظر گرفته شده اختصاص نخواهد یافت.

وی در پاسخ به اینکه "آیا سفر روحانی تأثیری در افزایش تخصیص بودجه اصفهان ندارد"، بیان کرد: فکر نمی کنم حضور روحانی تأثیر به سزایی در تخصیص بودجه به اصفهان داشته باشد چرا که اعلام شده این سفر پروژه محور و اعتبار محور نبوده و قرار است رئیس‌جمهور به اصفهان بیاید و با مردم دیدار کند و از نزدیک با شرایط آشنا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار