کد خبر: ۲۱۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳ 21 April 2016
تابناک گیلان - 6 نامزد انتخاباتی مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای کسب 3 کرسی مجلس در رشت و رودبار باهم رقابت می‌کنند.

گیلان دارای 13 کرسی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی است که در دور نخست انتخابات، 10 نماینده منتخب مردم این استان معرفی شدند و سه کرسی باقی‌مانده دیگر به مرحله دوم کشیده شد.

همزمان با آغاز تبلیغات رسمی مرحله دوم نامزدهای انتخاباتی، 6 نفر کاندیدای مردم رشت و رودبار برای کسب سه کرسی مجلس با هم رقابت می‌کنند که دو کرسی در رشت و یک کرسی در رودبار است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان عصر امروز در جریان آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز تا صبح 9 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

محمد احمدی‌پور با بیان اینکه در این مرحله شش نفر نامزد انتخاباتی از دو حوزه انتخابیه رشت و رودبار با هم رقابت می‌کنند، تصریح کرد: در حوزه انتخابیه رشت چهار نفر به مرحله دوم راه یافتند که باید برای کسب دو کرسی نمایندگی رقابت کنند.

وی گفت: در حوزه انتخابیه رودبار نیز دو نفر برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس دهم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه کاندیداها در تبلیغات خود از هر گونه تخریب یکدیگر پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: فرآیند تبلیغات 24 ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری متوقف می‌شود و انجام هرگونه تبلیغات توسط نامزدها و هواداران آنها در این مدت ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه 524 شعبه در حوزه انتخابیه رشت و 119 شعبه در حوزه انتخابیه رودبار تعیین شده است، یادآور شد: تمام احکام و مقررات مربوط به مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم نیز اعمال می‌شود.

احمدی‌پور با تصریح بر اینکه گیلان آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است، متذکر شد: از چند روز پیش تعرفه‌ها و صندوق‌های انتخابات را تحویل گرفتیم و آماده برگزاری انتخابات در دو حوزه انتخابیه رشت و رودبار هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار