روند موفقیت سایپا ادامه دارد
بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در دقیقه 10 یک ضربه پنالتی را توسط ایوب کلانتری از دست دادند که همین امر در روند بازی تاثیر بسیار زیادی داشت.
کد خبر: ۲۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 11 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و صبای قم از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر دقایقی قبل در ورزشگاه انقلاب اسلامی شهرستان کرج به پایان رسید.
این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار بود، چرا که پیش از انجام مسابقه تیم‌های سایپای البرز و صبای قم به ترتیب با 34 و 32 امتیاز، جایگاه‌های هفتم و هشتم را در جدول رده‌بندی به خود اختصاص داده و به نوعی این مسابقه برای طرفین 6 امتیازی بود.
به همین دلیل شاگردان مجید جلالی و مهدی تارتار برای پیروزی به این میدان آمدند، اما نارنجی‌پوشان کرجی در پایان با 3 گل حامد شیری (دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی)، ابراهیم صادقی (دقیقه 56) و علی زینالی (دقیقه 78) هر 3 امتیاز مسابقه را کسب کردند.
لازم به توضیح است که بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در دقیقه 10 یک ضربه پنالتی را توسط ایوب کلانتری از دست دادند که همین امر در روند بازی تاثیر بسیار زیادی داشت.
مسابقه سایپای البرز و صبای قم را جمشید محمدی با کمک‌ سجاد طوری و ایوب غلامزاده قضاوت کرد.
وی در طول مسابقه به مهرداد طهماسبی و مسعود حق جو از صبا و ابراهیم صادقی از سایپا کارت زرد نشان داد.
مجید جلالی امروز تیمش را با ترکیب زیر به زمین فرستاد:
حامد فلاح‌زاده، سجاد مشکل‌پور‌، وحید محمدزاده، روزبه شاه علی دوست، حامد شیری، علی زینالی، ابراهیم صادقی، ابراهیم شکوری، محمد نزهتی، حکیم نصاری و میلاد میداودی.
همچنین مهدی تارتار نیز از نفرات زیر استفاده کرد:
مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، روزبه چشمی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی (71 اوسانی)، ایوب کلانتری، جلال‌الدین علی محمدی، وحید علی‌آبادی، جواد کاظمیان و حسین کوشکی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار