دبیرکل هلال احمر ایران:
مصداق بارز ایثار و فداکاری در هلال احمر با رشادت و امدادرسانی و حضور در سخت ترین شرایط است.
کد خبر: ۲۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 11 April 2015
علی اصغر احمدی ظهر امروز در جمع کارکنان هلال احمر گیلان با بیان اینکه خدمات هلال احمر سبب  ارتقای جایگاه انسانی می‌شود،  اظهار داشت: با توجه به وظایف انسانی بدون حد و مرز هلال احمر و حضور مستمر در  شرایط بحرانی یکی از افتخارات، خدمت در این نهاد مردمی و کمک‌رسان است.

وی با اشاره به سفارش موکد دین مبین اسلام به جایگاه و حرمت انسان‌ها ، کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان و حادثه دیده‌گان، افزود: اقدامات هلال احمر کمک به انسان‌ها بوده و در نزد خداوند پاداش الهی دارد.

دبیرکل هلال احمر ایران، امنیت و آسایش امروز را مرهون نفس قدسی  امام شهداء و رهبر معظم انقلاب و  خون پاک شهیدانی دانست که با ایثار و از خود گذشتگی باعث استقلال و آزادی ایران اسلامی شدند، گفت: مصداق بارز ایثار و فداکاری در هلال احمر با رشادت و امدادرسانی و حضور در سخت ترین شرایط است.

احمدی تصریح کرد: مدیریت صحیح، در زمان بحران و حادثه خود را نشان می‌دهد و مدیری موفق است که بتواند از تجربیات و معلومات نیروهای انسانی همچون گنجینه‌ای ارزشمند استفاده کند.
وی با تاکید بر مدیریت زمان توسط افراد به ویژه هلال احمری‌ها اظهار داشت: با وحدت و همدلی و صبر و شکیبایی در کمک به رفع  مشکلات مردم و تحمل شرایط سخت از بحران‌ها به نحو مطلوب عبور می‌کنیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به آسیب دیده‌گان برسانیم.

دبیرکل هلال احمر ایران با اشاره به جایگاه رفیع انسانی در اسلام، افزود: با کمک به افراد ناتوان و آسیب دیده ، دعای آنان بدرقه دنیا و قیامت ما می‌شود و این بزرگترین نعمت الهی است.

احمدی گفت: برای ادامه راه در هلال احمر شناخت پتانسیل‌های هر استان با  سفر به استان‌ها و اطلاع از  مشکلات، استفاده  پیشنهادات بهینه کارشناسان خبره و کارآزموده ضروری است.

دبیرکل هلال احمر ایران با بیان اینکه خدمات بشر دوستانه هلال احمر ایران بین‌المللی است، گفت: امکانات و توان نیروهای هلال‌احمر استان‌ها ارزیابی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار