معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 در بازدید از مرکز کارآفرینی کوثر پیش بینی کرد، با برنامه ریزی اصولی و دقیق می توان زمینه صادر کردن محصولات زنان سرپرست خانوار به کشورهای دیگر را فراهم کرد..
کد خبر: ۲۱۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 18 April 2016
مهدی پیرهادی در بازدی از مرکز زیور آلات کوثر گفت: فعالیتی که در مراکز کارآفرینی کوثر برای توانمند سازی بانوان در حال اجرا است رویکرد مدیریت شهری درجهت توانمند سازی و حرفه آموزی این قشر از جامعه برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان و تولید ملی نشان دهنده پیشرفت چشمگیر حضور بانوان در حوزه خود اشتغالی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3  خاطرنشان کرد: تلاش های خوبی در زمینه خود اشتغالی بانوان سرپرست خانوار در شهر تهران انجام شده است اما باید نسبت به گسترش این زنجیره تلاش های بیشتری اتخاذ شود.

وی ابراز کرد: بسیاری از بانوان سرپرست خانوار محصولات خوبی را تولید کرده اند اما در اتصال به چرخه عرصه و توزیع آن در فضای شهری با مشکل روبرو هستند.

پیرهادی اظهار کرد: اگر چه شهرداری تهران قدم هایی در زمینه عرصه و توزیع محصولات زنان سرپرست خانوار در فضای شهری برداشته است اما کافی نیست.

وی گفت: با برنامه ریزی اصولی و دقیق باید زمینه عرصه و توزیع محصولات زنان در فضای شهری مرتفع شود به طوری که در ادامه، قابلیت صادرات محصولات این قشر به کشورهای دیگر را داشته باشیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3  افزود: با توجه به تنوع تولید در حوزه های مختلف، نیازمند حمایت دستگاه های دولتی، صاحبان صنایع و صادرکنندگانی هستیم که در جهت دستیابی به نقطه مطلوب ارتقای سطح تولیدات بانوان دغدغه دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار