فرماندار گلوگاه
فرماندار گلوگاه از برنامه‎ریزی برای اعزام 600 بسیجی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: مراسم 14 خرداد باید مانند سال‌های قبل با شور و هیجان و پُرشکوه برگزار شود.
کد خبر: ۲۱۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 18 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمدرضا تباکی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامی‎داشت آزادسازی خرمشهر و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، ضمن تبریک ماه مبارک رجب و میلاد امام جواد (ع)، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر و رشادت‌هایی که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند باید برجسته شود و نسل‌به‌نسل به‌ویژه به جوانان انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه حماسه ملت ایران در دفاع هشت‌ ساله از میهن، برای کشور یک گنجینه تمام‌نشدنی است و باید از آن به‌طور دقیق استفاده کرد، افزود: ما در جنگ، انقلاب ایران را به جهان صادر کردیم.

فرماندار گلوگاه درباره مراسم ارتحال امام خمینی (ره) بیان کرد: مراسم 14 خرداد باید مانند سال‌های قبل با شور و هیجان و پرشکوه برگزار شود، لذا تمامی ادارات و نهادها باید با جدیت در برگزاری این مراسم ورود پیدا کنند.

تباکی بیان کرد: همه ما به امام و شهدا بدهکار هستیم، اگر امروز عزت داریم و سربلند بوده و احساس آرامش می‌کنیم، تمام این‌ها به سبب حرکت انقلابی آن امام بزرگوار و شهدای انقلاب اسلامی است.

فرماندار گلوگاه اظهار کرد: هیچ اداره‌ای نباید در این زمینه کوتاهی کند و با تمام توان باید با اخلاص به میدان آمده و در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم‎های مربوطه کمک کند.

این مسئول در پایان گفت: طبق اعلام فرمانده سپاه گلوگاه، امسال 600 نفر از بسیجیان این شهرستان برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) به مرقد مطهر آن رهبر فرزانه اعزام می‎شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار