مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به ضرورت منطقه بندی مسابقات والیبال در این استان تأکید کرد.
کد خبر: ۲۱۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 15 April 2016

به گزارشخبرنگار مهر،ایوب بهتاج بعد از ظهر پنج‌شنبه در مجمع سالانه هیئت والیبال استان اردبیل تصریح کرد: ضروری است برای رشته ورزشی والیبال برگزاری مسابقات لیگ برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: با توجه به هزینه‌های بالای برگزاری مسابقات می‌توان استان را منطقه بندی کرد تا به عنوان مثال پارس‌آباد مجبور به طی مسیر و مسابقه با خلخال نشود.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان با برگزاری مسابقات در بین مناطق در ادامه می‌توان مسابقات فینال را بین مناطق شمال و جنوب استان برگزار کرد.

بهتاج با اشاره به ضرورت اجرای طرح مشابه در مینی والیبال ادامه داد: اقداماتی از جمله توسعه والیبال در محلات و روستاها نیز قابل توجه و مورد تأکید اداره کل است.

وی به ضرورت جذب اسپانسر در رشته ورزشی والیبال تاکیدکرد و گفت: با توجه به اینکه کل بودجه دریافتی اداره کل سه میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال است لازم است هیئت‌ها خود اقدام به جذب اسپانسر کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان معتقد است در شمال استان کشت و صنعت مغان و پارس قابلیت‌های ممتازی به عنوان اسپانسر دارند و لازم است موردتوجه هیئت والیبال قرار گیرد.

بهتاج در خصوص درخواست دو شهرستان مشگین شهر و پارس‌آباد برای اختصاص خانه والیبال قول مساعد پیگیری این مهم را داد و افزود: در عین حال تجهیز سالن حجاب برای بانوان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی به ضرورت پیاده‌سازی والیبال ساحلی تأکید کرد و بیان داشت: رقابت‌های زیرگروهی در رشته والیبال استان نیازمند آسیب‌شناسی است و باید راهکارهای ارتقا زیرگروه موردبررسی قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار