استاندار هرمزگان از تصویب اختصاص سهمیه فروش سوخت به ساحل‌نشینان هرمزگانی در ستاد مبارزه با قاچاق سوخت کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۱۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ 14 April 2016
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، جاسم جادری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی پربرکت به برنامه‌های دولت برای سال 95 اشاره کرد و بیان داشت: در ابتدای سال همایش تبیین اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرا و استانداران سراسر کشور برگزار و در این راستا ستادها و قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی به ریاست استانداران در تمامی استان‌ها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: دولت، اقتصاد مقاومتی را در بودجه سال 95 و همچنین برنامه ششم توسعه به‌عنوان محور قرار داده است.

استاندار هرمزگان به برخی برنامه‌های مهم در هرمزگان اشاره کرد و افزود: دومین همایش سرمایه‌گذاری هرمزگان روز 30 فروردین‌ماه با هدف معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان برگزار می‌شود.

جادری تصریح کرد: همچنین با تلاش‌های صورت‌ گرفته استان هرمزگان به‌عنوان مرکز و دبیرخانه دائمی برنامه‌های دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس انتخاب شده که این جشنواره نیز در استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از تصویب اختصاص سهمیه فروش سوخت به ساحل‌نشینان هرمزگانی در ستاد مبارزه با قاچاق سوخت کشور خبر داد و عنوان کرد: بر این اساس مازاد سوخت در اختیار شرکت‌های تعاونی هم‌چون مرزنشینان قرار خواهد گرفت که درآمد حاصل از فروش رسمی و قانونی سوخت را در اختیار روستانشینان مناطق ساحلی هرمزگان قرار خواهند داد که این کار از قاچاق سوخت جلوگیری خواهد کرد.

مبانی و مفاهیم دینی اقتصاد مقاومتی ترویج شود

در ادامه این دیدار آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تبریک سال نو و گرامیداشت ماه رجب، بر لزوم ترویج مبانی و مفاهیم دینی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و اظهار داشت: اگر این مبانی به‌خوبی در جامعه نهادینه شود اقتصاد مقاومتی تحقق خواهد یافت.

وی ادامه داد: باید مفاهیم اسلامی را برای جامعه درست معنا کنیم و همچنین مفاهیم دینی در رابطه با اقتصاد نیز باید به درستی برای مردم تفسیر و تبیین شود.

امام جمعه بندرعباس افزود: فهم صحیح و آشنایی جامعه با مبانی اقتصادی در دین اسلام شرایط را برای اجرای مناسب اقتصاد مقاومتی فراهم می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار