جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از دستگیری 4 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 96 کیلوگرم حشیش توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماهشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ 13 April 2016
سرهنگ سیدمحمد صالحی در تشریح این خبر بیان کرد: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و به دنبال اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماهشهر بر روی یک باند قاچاقچیان و تهیه و توزیع‌کنندگان مواد افیونی، مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان ماهشهر شناسایی و با هماهنگی قضایی عملیات دستگیری قاچاقچیان آغاز شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ماهشهر موفق شدند 4 نفر از اعضای باند قاچاق مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان، مقدار 96 کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

صالحی ادامه داد: دو دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان توقیف و متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده قضایی، تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به مبارزه پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف گرفته‌اند از خانواده‌ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه 110 در جریان قرار دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار