با کارشناسی‌ها و بررسی‌های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشگی قم پیش‌بینی می شود که پس از افتتاح بیمارستان فرقانی روزانه ده ها نفر به بخش اورژانس و درمانگاه بیمارستان به غیر از افراد بستری و پرسنل به بیمارستان مراجعه کنند که با عدم وجود جای پارک برای مردم معضلی بزرگی به نام پارکینگ به وجود خواهد آمد.
کد خبر: ۲۱۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶ 13 April 2016
به گزارش تابناک قم، با توجه به نزدیک‌شدن به زمان افتتاح بیمارستان فرقانی، نبود پارکینگ برای این بیمارستان آن هم در خیابان پرترافیک بلوار شهید دل آذر و همجوار با بیمارستان فاقد پارکینگ نکویی یقینا به یکی از معضلات بزرگ این خیابان و مراجعه کنندگان به این دوبیمارستان تبدیل خواهد شد.

بیمارستان فرقانی قم، که در مراحل انتهایی کار بسر می برد و آن چنان که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفته است قرار است در خردادماه امسال به بهره برداری برسد.

13 سال از آغاز عملیات ساخت بیمارستان فرقانی می گذرد، اما به دلایل گوناگون پیشرفت آن با کندی انجام شد که در سال 93 با پیگیری های مسوولان دانشگاه علوم پزشکی قم، پیمانکار با انعقاد قرارداد به روز شده کارش را آغاز کرد.

با توجه به شرایط ترافیکی خیابان شهید دل آذر نبود هیچ پارکینگی برای این بیمارستان یقینا در آینده نزدیک به یکی از جدی‌ترین مشکلات مراجعه کنندگان به این بیمارستان و وسایل نقلیه ای که از این خیابان کم عرض می گذرند خواهد شد.

مدیران دانشگاه علوم پزشکی مدعی هستند که برای حل این مشکل با شهرداری قم رایزنی هایی صورت دادند ، لازم به ذکر است در اواخر امسال نیز قرار است بیمارستان خیریه آیت الله خوانساری در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی به بهره برداری برسد که این دو بیمارستان نیز فاقد پارکینگ خواهد بود.

این در حالی است که تمام مجتمع های تجاری و مسکونی استان هنگام اخذ مجوز ساخت باید پارکینگ های مورد نیاز را تامین نمایند تا اجازه ساخت را دریافت نمایند.

منبع: قم نا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعادت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
با سلام.منطقه آذر نه پارک داره نه پارکینگ.با این دو بیمارستان اول باید به فکر تامین آرامش و آسایش مردم باشن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار