طی آئینی؛
به گزارش تابناک سمنان،طی مراسمی همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی هنرمندان پیشکسوت و منتخب هنرهای تجسمی حوزه هنرَی استان سمنان تجلیل شدند.
کد خبر: ۲۱۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 13 April 2016
رئیس حوزه هنری استان سمنان شامگاه سه شنبه طی مراسمی برای تقدیر از هنرمندان استان سمنان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در محل سالن ماه حوزه هنری استان، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید سید مرتضی آوینی و زنده یاد فرج الله سلحشور گفت: هنرمندان، تعهد در فعالیت و خلق آثار را مد نظر قرار دهند و ضمن تعهد به شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم متعهدانه به تولید آثار هنری بپردازند.

داوود یاراحمدی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: شایسته است که در سال جاری هنرمندان به شعار سال توجه داشته باشند و این شعار را عملیاتی و اجرایی کنند.

وی بیان کرد: بدون شک حضور و فعالیت شما هنرمندان در هر مجموعه و دستگاهی ارزشمند است و بدون حضور هنرمند فعالیت های هنری تعریفی ندارد.

رئیس حوزه هنری استان سمنان تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری شاهد حضور و فعالیت چشمگیر هنرمندان استان در مجموعه حوزه هنری باشیم و با حمایت از هنرمندان، به تولید آثار فاخر هنری بپردازیم.

جانشین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در ادامه مراسم ضمن تقدیر از حوزه هنری که چراغ فعالیت های فرهنگی و هنری را در استان روشن نگه داشته است، گفت: هنر انقلاب از جایگاه والایی برخوردار است و با قدرت هنر است که می توان پیام انقلاب را به جهان صادر کرد.

امیرهوشنگ باهنر بیان کرد: حوزه هنری استان سمنان حرکت خوبی را آغاز کرده و با برگزاری چنین برنامه هایی ارتباط بیشتری بین مسئولان و هنرمندان برقرار خواهد شد.

در پایان این مراسم از هنرمندان پیشکسوت و منتخب واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان تقدیر به عمل آمد.

خسرو به آیین از سمنان و ابوالفضل حسنی از گرمسار از هنرمندان پیشکسوت در رشته عکاسی، احسان آرمان، زینب عموزاده، محدثه نداف، شایسته صاحب سرا، فاطمه صداقتی و الهام دوست محمدی از سمنان از منتخبان رشته تصویر سازی، عاطفه معصومی از شاهرود منتخب رشته پوستر، معید حمیدی، محمدمهدی زاده، زهرا اردکانی، امیر حسین علیداغی و عباس آذر نیا از شاهرود در رشته عکس، میکاییل بایزیدی، احمد صبوری، سحر امیر جان، عبدالرحیم مهدوی زاده، فهیمه بندار، افسانه زایر و سمیرا جمشیدی از سمنان در رشته عکس از هنرمندان تقدیر شده در این مراسم بودند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار