رئيس روابط عمومي راه و شهرسازي كهگيلويه وبويراحمد گفت: با توجه به بارش برف و باران در شبانه روز گذشته تردد در همه محورها و گردنه‌ها در جريان است و مشكلي ندارد.
کد خبر: ۲۱۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 12 April 2016
مهران مسعودي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اخرين تصاوير دوربين نظارت مركز، در حال حاضر تردد در تمام محورهاي اصلي به صورت عادي روان و در جريان است.

وی ضمن اشاره به اينكه قبل از سال جديد براي اولين بار باز گشايي محور "سي سخت –پادنا" به طول 14 كيلومتر انجام شد، بیان کرد: نصب علائم رانندگي به دليل عدم تكميل پروزه باز گشايي، صورت نگرفته است بنابراین با توجه به بارش رحمت الهي و احتمال بارش تگرگ و كولاك در محور"سي سخت –پادنا" رانندگان و مسافراني كه قصد عبور از اين مسير را دارند، ضمن رعايت تمام نكات ايمني ، برای تردد حتما زنجير چرخ همراه داشته باشند.

رئيس روابط عمومي راه و شهرسازي كهگيلويه وبويراحمد خاطرنشان كرد: همه اكيپ‌هاي راهداري در نقاط حساس و گردنه ها و محورهاي اصلي استان در حال انجام وظيفه هستند.

مسعودی تصریح كرد: با توجه به بارش باران رانندگان و مسافراني كه قصد عبور از محورهاي مختلف استان را دارند، قبل از حركت از طريق شماره ارتباطي 141 و يا تلفن 07433334420از آخرين وضعيت مسير تردد خود اطلاع يابند.

وی اضافه کرد: اكنون تمام راه‌هاي استان کهگیلویه و بویراحمد باز است و مشكلي در تردد خودروها وجود ندارد.

همچنین سرهنگ منوچهر سیاهپور، رییس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با توجه به اینکه هوای استان بارانی است رانندگان با رعایت فاصله طولی مناسب و اتخاذ سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی افزود: صبح امروز در محور "یاسوج- اصفهان" یک دستگاه پژو 405 تصادف کرد این تصادف منجر به جرح راننده پژو شده بود که به مراکز درمانی یاسوج انتقال یافت.

به گزارش ایسنا، از بامداد امروز سامانه بارشی وارد جو استان کهگیلویه و بویراحمد شده که تا اواخر روز جمعه ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار