انتقاد فرمانده سپاه البرز به برخی بی‌توجهی‌ها
فرمانده سپاه استان البرز افزود: به طور قطع ساخت و راه‌اندازی کارخانه تولید سیگار و آن‌ هم تولید سیگار خارجی در راستای اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات داخلی و دست‌یابی به خودکفایی نیست.
کد خبر: ۲۱۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 11 April 2016
فرمانده سپاه استان البرز گفت: ساخت و راه‌اندازی کارخانه سیگار خارجی در البرز مغایر با اهداف اقتصاد مقاومتی است.
نخستین جلسه شورای هماهنگی امور کشاورزی با هدف بررسی راهکارهای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این حوزه، ظهر امروز با حضور سردار علی استادحسینی فرمانده سپاه استان البرز برگزار شد.
در این جلسه استادحسینی اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی با درک صحیح شرایط کشور و فشارهای خارجی، سال‌ها است که بر ضرورت خودکفایی در داخل و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید می‌فرمایند.
وی افزود: معظم‌له امسال را نیز برای تأکید بیشتر بر این موضوع تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری فرمودند و همه مردم و مسئولان باید در جهت تحقق این مهم تلاش ویژه‌ای داشته باشند.
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به نقش سپاه و بسیج در جامعه گفت: سپاه و بسیج در حوزه اقتصادی مسئولیتی بر عهده ندارند، اما با توجه به ماهیت اصلی این دو نهاد ارزشی، در هر حوزه‌ای که نیاز به کمک و حمایت باشد، ورود می‌کنند.
استادحسینی بیان داشت: با توجه به ضرورت و اهمیت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و صنایع ملی، سپاه و بسیج همچون گذشته آماده خدمت به جامعه هستند.
وی گفت: برای جذب و جلب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی باید به نیازهای داخلی و مشکلات و ضرورت‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
فرمانده سپاه استان البرز افزود: به طور قطع ساخت و راه‌اندازی کارخانه تولید سیگار و آن‌ هم تولید سیگار خارجی در راستای اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات داخلی و دست‌یابی به خودکفایی نیست.
استادحسینی گفت: در جذب سرمایه‌گذار خارجی باید به رهنمودهای نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هرگونه سرمایه‌گذاری باید به همراه انتقال فناوری و دانش باشد، توجه ویژه صورت گیرد و به طور قطع تولید سیگار خارجی برای کشور ما فناوری و دانشی به همراه نخواهد داشت.
وی از مسئولان خواست تا راهکارها و اقدامات عملی برای تولید شغل و رفع بیکاری را با جدیت پیگیری کنند.
فرمانده سپاه استان البرز گفت: به عنوان نمونه در سال 93 و با انجام اقداماتی در حوزه مشاغل خانگی 3 هزار شغل مستقیم و 8 هزار شغلی غیر مستقیم در استان البرز ایجاد شده که این رقم در سال 94 افزایش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار