رئیس حوزه هنری استان همدان از اجرای نمایش خیابانی «پوتین‌هات رو دربیار» به نویسندگی و کارگردانی مهدی روزبهانی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 12 April 2016

رئیس حوزه هنری استان همدان از اجرای نمایش خیابانی «پوتین‌هات رو دربیار» به نویسندگی و کارگردانی مهدی روزبهانی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در ملایر خبر داد.

به گزترش فارس،سید محمدباقر حسینی‌سیر با اشاره به آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی، کتاب‌های فروشگاه سوره با 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: هنرمندانی که تمایل داشته باشند می‌توانند در اردوی فرهنگی ـ هنری شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص) و موزه هنرهای معاصر شرکت کرده و از نزدیک از این مکان بازدید کنند.

رئیس حوزه هنری استان همدان خاطرنشان کرد: نمایش خیابانی «پوتین‌هات رو دربیار» به نویسندگی و کارگردانی مهدی روزبهانی در ملایر اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این نمایش روزهای 24 و 25 فروردین ماه ساعت 18 در پارک سیفیه ملایر اجرا می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایش دیدن کنند.

حسینی‌سیر یادآور شد: همچنین در آغازین روز هفته هنر انقلاب اسلامی از «جواد محقق» نویسنده، شاعر و پژوهشگر همدانی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی تجلیل شد.

وی بیان کرد: تجلیل از چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری نماد قدردانی و سپاسگزاری از ارزش این افراد در جامعه است و امیدواریم همواره بتوان هنر و هنرمند را پاس داشت.

رئیس حوزه هنری استان همدان به ادای احترام به شهدای هنرمند در شهر بهار اشاره کرد و گفت: اعضای ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب در استان همدان به همراه جمعی از هنرمندان با حضور بر سر مزار شهدای هنرمند در شهر بهار، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار