کد خبر: ۲۰۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 09 April 2016
تابناک گیلان: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سال گذشته دستگاه‌های ذی ربط تلاش مضاعفی در کاهش بیکاری گیلان انجام داده اند گفت: ۴۲ هزار و ۲۵۱ شغل طی سال گذشته در گیلان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، محمود ایزد دوست، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز(21 فروردین) در کارگروه اشتغال که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش بیکاری گیلان اقدام‌های مطلوبی انجام داده اند.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته 42 هزار و 251 شغل ایجاد شده است گفت: از این تعداد 23 هزار و 882 اشتغال جدید در ثبت آمار اشتغال کشور ثبت و 18 هزار و 369 شغل به ثبت نرسیده است.

 

ایزددوست تصریح کرد: همه بانک‌های عامل تاحدی در راستای اشتغال گیلان تسهیلات موردنظر را پرداخت کرده و هماهنگی‌های مطلوبی را ارائه داده‌اند.

 

 رضا علیزاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: 245 طرح گردشگری در دست احداث است که با اجرای این طرح‌ها در گیلان 3 هزار نفر به طور مستقیم وارد بازار کار خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه اگر بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران همکاری نکنند در این زمینه با مشکلاتی روبه رو خواهیم شد، گفت: احداث مجتمع‌های تفریحی گردشگری، هتل، هتل آپارتمان و مسافرخانه از جمله طرح‌های گردشگری گیلان است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اذعان کرد: صنایع دستی بخش دیگری از ظرفیت‌های اشتغال این اداره کل است که سال گذشته 500 اشتغال در استان در بخش‌های مختلف صنایع دستی ایجاد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار