معاون قرارگاه خاتم الانبیاء (ص):
به گزارش تابناک سمنان،معاون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران با بیان اینکه داعش پدیده ای امروزی نیست، گفت: آمریکا و حامیانش داعش را به وجود آورده ودر حال ترویج اسلام عربستانی و آمریکایی هستند.
کد خبر: ۲۰۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 08 April 2016
سردار سرتیپ دوم پاسدار سالار آبنوش شامگاه پنج شنبه در ششمین یادواره ۳۲ شهید والامقام روستای خورزان از توابع بخش امیر آباد شهرستان دامغان به میزبانی مسجد جامع این روستا، ضمن اشاره به جنایات نیروهای تکفیری و داعش در منطقه به ویژه در سوریه، عراق و دیگر کشورهای اروپایی اظهار داشت: داعش محصول امروز نیست و ما داعش را در طول سالهای گذشته و در دوران های مختلف تجربه کرده ایم .

وی افزود: ما امروز وظیفه داریم با دشمنان خود مقابله کنیم و قدرت خود را به رخ آنان بکشیم و دشمنان بدانند با توطئه و فتنه نمی توانند به اهداف خود دست پیدا کنند .

معاون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان این است که به انقلاب اسلامی ایران ضربه وارد کنند، گفت: واقعه طبس، کودتا نوژه و به راه انداختن فتنه سال ۸۸ از توطئه های دشمنان برعلیه ملت ایران بود و این نشان از آن دارد که دشمن هرگز دست از عداوت خود بر نمی دارد اما باید بدانند که ملت ما با اتکا به خداوند و بهره گیری از ائمه اطهار(ع)، مقاومت و ایستادگی توانست به پیروزی دست پیدا کند.

آبنوش در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم افزود: ایشان با شهادت خود از حریم ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) محافظت و پاسداری کردند لیکن همه ما باید قدردان شهدای مدافع حرم باشیم چرا که جانانه از حریم اهل بیت (ع) پاسداری و جان خود را در راه اسلام تقدیم کردند .

وی افزود: امروز ملت ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و موفقیت های امروز ما مدیون رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران است که در دوران هشت سال دفاع مقدس برای ما به ارمغان آوردند.

معاون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای ثروت های متعدد است که باید به خوبی از این ثروت ها استفاده کنیم، افزود: نمونه ای از آن را می توان در بهره برداری از فاز های نفتی و گازی پارس جنوبی دید که به دست جوانان متخصص و ماهر ما در حال بهره برداری است.

مداحی، بیان خاطره و قرائت دکلمه توسط یکی از فرزند شهید مدافع حرم شهید مهدی خراسانی از دیگر برنامه های این آئین بود .

روستای خورزان در ۲۵ کیلومتری جنوب شهرستان دامغان واقع و از توابع بخش امیر آباد است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار