آئین تکریم و معارفه
آنچه در این راه دشوار دست شما را می گیرد تنها دعای مردم هست،پس در قضاوت ها و مجازات ها چنان با مردم برخورد کنید که هیچ گاه مردم تحقیر نشده و با شخصیت مردم بازی نشود.
کد خبر: ۲۰۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 08 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آیین تودیع و معارفه رئیس و دادستان شهرستان دنا دیروز با حضور حجت الاسلام مزارعی رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد در سالن شهید نجفی سی سخت برگزار شد.
در این مراسم  تکریم و معارفه که با حضور جمعی از مسئولان قضائی استان و شهرستان برگزار شد قاضی محمد ضیایی رئیس پیشین دادگستری شهرستان دنا به سمت رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد و دکتر علی قاسمی ده چشمه دادستان سابق شهرستان دنا به سمت رئیس دادگستری شهرستان دنا و سید علی ملک حسینی به عنوان دادستان جدید شهرستان دنا منصوب شد.
حجت السلام مزارعی در این آئین تکریم ومعارفه ضمن تشکر از زحمات شبانه روری نیروهای قضات و پرسنل دادگستری استان و شهرستان دنا چنین اذغان داشت:تلاش شبانه روزی نیروهای ما در استان و شهرستان های استان تنها برای ایجاد امنیت لازم می باشد که امروز با شفافیت تمام عنوان می کنم این امنیت در استان پا بر جا شده و دستگاه قضا این امنیت حاکم بر استان را بدهکار همکاری های مردم می باشد.
حجت السلام مزارعی در ادامه بیانات خود خطاب به اعزه دادگستری و وکلای حاضر در جمع چنین امر نمود:توصیه بنده به شما این است که مردم داری در راس قضاوت ها و مجازات های شما سرلوحه قرار گیرد و در قضاوت های شما آنگونه که در شان مردم هست برخورد شود تا مبادا لطمه ای به کرامت مردم از طرف دستگاه قضا واردشود.
مزارعی در خصوص شان و منزلت رئیس دادگستری نیز چنین اظهار کرد:
رئیس دادگستری به عنوان پدر مجموعه دستگاه قضاء در شهرستان باید اٌنس،الفت و دوستی با مردم داشته باشد که مثال زدنی باشد و از همه مهمتر کرامت مردم در نزد رئیس دادگستری باید به جدیت تمام حفظ شود.

رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمددر ادامه بیانات خود به تعریف و تمجید از سه مهره اصلی این آیین تکریم و معارفه اشاره کرد و گفت:امروز روز تکریم عملکرد عزیز بزرگواری است که یک دهه از عمر شریف خود را برای امنیت این شهرستان مایه گذاشته است و برسی هایی  که در عملکرد گذشته قاضی ضیایی داشته ام جزء رضایت مندی مردم و مسئولین از ایشان چیزی ندیدم و عملکرد ایشان برای دستگاه قضا در استان ستایش شدنی است و همین بهانه ای شد تا وی را از سنگری به سنگر دیگر ارتقاء دهیم.
مزارعی در خطاب به دکتر علی قاسمی ده چشمه،دادستان سابق شهرستان دنا نیز چنین اظهار کرد:دکتر قاسمی از انسان های با تقوا،فاضل،با سواد و با صلابت دستگاه قضا می باشد که از امروز سنگر ریاست دادگستری شهرستان دنا را بر عهده می گیرد و لازم است که تمامی ارگان های اداری شهرستان دنا با ایشان همکاری لازم را داشته باشند.
حجت السلام مزارعی در خطاب به سید علی ملک حسینی نیز چنین اظهار کرد:آقای ملک حسینی یکی از قضات با صلابت و با عملکرد زبان زدنی و با آراء متقن و زیبا می باشد که از امروز به عنوان دادستان شهرستان دنا منصوب می شود.وی گفت:قاضی ملک حسینی یکی از قاضی های با شرافت و با اقتداری می باشد که از نظرات حقوقی مثال زدنی برخوردار می باشد.
رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد در پایان خطاب به قاضی ضیایی،ملک حسینی و دکتر قاسمی چنین عنوان کرد:
آنچه در این راه دشوار دست شما را می گیرد تنها دعای مردم هست،پس در قضاوت ها و مجازات ها چنان با مردم برخورد کنید که هیچ گاه مردم تحقیر نشده و با شخصیت مردم بازی نشود.وی گفت:سرلوحه قرار دادن این امر در برنامه کاری شما باید اصل قرار بگیرد و انجام شود.
انتهای پیام/

گزارش:علیرضا جانی پور سی سخت

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار