نایب‌رئیس بانوان هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان از برگزاری همایش ورزش همگانی بانوان خبر داد و گفت: ۲۲ ایستگاه ورزش همگانی ویژه بانوان در شهر همدان فعال است.
کد خبر: ۲۰۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 09 April 2016

 نایب‌رئیس بانوان هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان از برگزاری همایش ورزش همگانی بانوان خبر داد و گفت: ۲۲ ایستگاه ورزش همگانی ویژه بانوان در شهر همدان فعال است.

به گزارش مهر،اشرف جاوید با اشاره به برگزاری همایش ورزش همگانی بانوان در همدان اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (ص) هفته زن و مقام مادر همایش ورزش همگانی بانوان در سالن فردوسی همدان برگزار شد.

وی افزود: این همایش با همکاری سه ایستگاه ورزش صبحگاهی و با حضور ۲۰۰ نفر از ورزشکاران برگزار شد.

نایب‌رئیس بانوان هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با تاکید بر توجه به ورزش صبحگاهی بانوان در همدان گفت: به‌سلامتی و ورزش بانوان در سال‌های گذشته اهمیت ویژه‌ای داده‌شده است.

جاوید عنوان کرد: ۲۲ ایستگاه ورزش همگانی ویژه بانوان در شهر همدان فعالیت دارد که همه‌روزه بانوان از ساعت ۷ تا ۸ صبح در این سالن‌ها زیر نظر مربیان متخصص و مجرب ورزش می‌کنند.

وی بابیان اینکه هدف ایجاد سلامتی و شادابی در جامعه است، بیان کرد: مادران محور سلامتی و شادابی یک خانواده هستند و وقتی فرزندان یک خانواده ببینند که مادر آن‌ها به فعالیت ورزشی می‌پردازد آنها نیز ورزش می کنند و نتیجه آن سلامتی و شادابی خانواده‌ است.

نایب‌رئیس بانوان هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان عنوان کرد: با داشتن خانواده‌های سالم و شاداب، جامعه‌ای سالم و شاداب خواهیم داشت و ورزش نیز یکی از مهم‌ترین عوامل دررسیدن به این هدف است.

جاوید درباره فعالیت شهرستان‌ها در زمینهٔ ورزش صبحگاهی گفت: در شهرستان‌ها نیز مانند مرکز استان فعالیت ایستگاه‌های صبحگاهی قابل‌توجه است.

وی یادآور شد: ملایر، نهاوند و اسدآباد از شهرستان‌های بسیار فعال در این زمینه هستند و به‌طور میانگین در هر شهرستان ۱۵ ایستگاه ورزش صبحگاهی فعال است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار