نصرتی خبر داد:
شهردار قزوین از راه‌اندازی قطار سریع‌السیر قزوین به تهران و همچنین خرید 20 فروند هواپیما برای راه‌اندازی فرودگاه قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 07 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین مسعود نصرتی روز گذشته در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه گفت: ‌ در سال 94 بررسي راه‌اندازي قطار سريع‌السير "قزوين- تهران" را با همراهي مسئولان استاني آغاز كرديم و در اين راستا با شهرداران قزوين، البرز و تهران نيز جلسه‌اي برگزار خواهد شد.

نصرتي خبر داد: پايان سال 94 براي راه‌اندازي فرودگاه قزوين جلسه‌اي با استاندار و نمايندگان مجلس برگزار و تفاهمي امضا شد تا تيرماه 95 تسويه حساب‌ها انجام شود، همچنين با هواپيمايي هما نيز نيز مذاكراتي صورت گرفته تا 20 فروند هواپيماي 40 نفره براي خطوط قزوين در نظر گرفته شود كه نيازمند حمايت‌هاي همه جانبه‌‌ي استاني و ملي است.

وي خاطرنشان كرد: در قزوين براي توليد زيرساخت‌هاي شهري از جمله بلوار، پارك و تقاطع‌هاي غيرهمسطح به اهداف چشم انداز دست پيدا كرديم و پروژه‌هاي نيمه كاره شهري با سرعت در حال پيشرفت هستند، از 20 تقاطع در نظر گرفته شده 4 تقاطع نيمه تمام است كه دو تقاطع در سال 95 و دو تقاطع ديگر نيز براي سال 96 به بهره‌برداري خواهند رسيد.

شهردار قزوين گفت: اكثر پروژه‌‌هاي در نظر گرفته شده در پارك باراجين نيز افتتاح شد كه فاز سوم دهكده طبيعت از جمله آن است.

وي با اشاره به اينكه شهرداری تمام توان خود را برای ایجاد زيرساخت‌هاي گردشگري در حوزه آثار تاريخي و طبیعی به کار برده است، توضيح داد: در چند سال گذشته 29 اسفندماه بازار قزوين تعطيل مي‌شد و برنامه‌اي براي حضور گردشگر نبود، در شهرداري این به باور رسيديم كه قزوين از فرصت‌هاي خود براي جذب گردشگر استفاده كند و بر اين اساس وارد ميدان شديم.

نصرتي ادامه داد: در ايام نوروز 105 هزار نفر وارد جشنواره بازي و اسباب بازي شدند كه همزمان با آن گردشگران وارد شهر مي‌شدند و از آثار تاريخي استان بازديد مي‌كردند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
سلام
با تشکر. لطفا به داد پل شرکت نفت واقع در جاده قدیم قزوین -تهران برسد که پروژه اش هم سن دایناسوره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
خدا خیرتون بده،همون یدونه پل نادری برای همیشه بسمونه،گندزدید بااین پروژه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
خدا خیرتون بده،همون یدونه پل نادری برای همیشه بسمونه،گندزدید بااین پروژه زندگیمونونابود کردید،خدالعنت کنه مسببین این کاررو،نمیدونم اگه خانه یامغازه خوداقای شهردارهم اینجابود اجازه میداداین کارانجام بشه،یا فقط ژست این کاررومیگرفت؟زندگی،کاسبی،اسایش ماروگرفتید،خداجواب مسببینش روبده،ما که حرفمون به جایی نرسیدوکسی هم ادم حسابمون نکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
خرید20فروندهواپیمابرای شهری که فرودگاه نداره،آقای شهردار جدی میفرمایید!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار