رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان،رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از تکمیل 120واحد منزل مسکونی خانواده‌های نیازمند در روستاهای حاشیه کویر استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 05 April 2016

جبار دوست محمدیان در جمع خبرنگاران، يكي از برنامه‌هاي مهم سازمان بسيج سازندگي را محروميت‌زدايي دانست و اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با مشارکت کمیته امداد استان نسبت به تکمیل 120 واحد مسکونی برای خانواده تحت پوشش کمیته امداد در 7 روستای جنوبی شهرستان‌های دامغان و شاهرود خبر داد.

وي با بیان اینکه در راستاي تفاهم‌نامه بسيج سازندگي و كميته امداد 120 واحد منزل مسكوني براي خانواده‌هاي نيازمند در روستاهاي معلمان، حسینان، رشم، سطوه، بیدستان، مهدی آباد و کلاته میرزا که در حاشیه کویر مرکزی بنام سرکویر قرار دارند ساخته مي‌شود، افزود: اين واحدهاي مسكوني پس از تکمیل و ساخت به خانواده‌هاي نيازمند تحويل داده‌ مي‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اینکه ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی در روستاها توسط گروه های جهادی انجام خواهد شد، افزود: اردوهای جهادی تحول فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در مناطق محروم بوجود می‌آورند.

دوستمحمدي اظهار داشت: در حقیقت این اردوها مقدمات و ملزومات تحول در این عرصه را در روستاها ایجاد می کنند و به نوعی تسهیل گر محسوب می شوند که از این رو تکمیل 120 واحد منزل مسکونی در روستاهای منطقه سرکویر سمنان توسط تعدادی از گروه های جهادی انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار