رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان:
عظیم دشتی گفت: برنامه های متعددی به مناسبت گرامیداشت این روز توسط سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار خواهد شد که دیدار مدیران بسیج هنرمندان با نماینده محترم ولی فقیه دراستان، برگزاری محفل شعر هنر انقلاب، دیدار با خانواده های معظم شهدای هنرمند و همایش تجلیل از هنرمندان از اهم این برنامه هاست.
کد خبر: ۲۰۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 03 April 2016

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت : شهید سید مرتضی آوینی پرچمدار هنر انقلاب بود.

به گزارش تابناک ادربیل عظیم دشتی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های روز هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان گفت: شهید سید مرتضی آوینی پرچمدار هنر انقلاب اسلامی بود و این پرچم نباید در زمین بماند.

وی افزود: تلاش ما در مجموعه سازمان بسیج هنرمندان این است که با تربیت هنرمندان متعهد و ارزشی نگذاریم تلاشهای مخلصانه و صادقانه شهید سید مرتضی آوینی وامثال او درباب اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) به هدر رود.

دشتی گفت: هنر درجامعه اسلامی مخصوصاً درایران اسلامی زمانی در خدمت تربیت وتعالی انسانها قرار خواهد گرفت که از غرب زدگی، بی هویتی و ابتذال به دور باشد، که خوشبختانه سازمان بسیج هنرمندان مامن ومرجع خوبی برای هنرمندان متعهد و انقلابی است وهنرمندانی زیادی در این مجموعه سالم و پاک دور هم جمع شده اند و برای بسط و گسترش فرهنگ و هنر دینی و انقلابی تلاش می کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان در بخشی دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روز بیستم فروردین ماه بعنوان روز هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج نامگذاری شده است افزود: برنامه های متعددی به مناسبت گرامیداشت این روز توسط سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار خواهد شد که دیدار مدیران بسیج هنرمندان با نماینده محترم ولی فقیه دراستان، برگزاری محفل شعر هنر انقلاب، دیدار با خانواده های معظم شهدای هنرمند و همایش تجلیل از هنرمندان از اهم این برنامه هاست.

شهید سید مرتضی آوینی پرجمدار هنر انقلاب بود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
درود بیکران بنده دانشجوی ارشد پژوهش هنر از تهران هستم. بنده یک مقاله در باره ی هنر انقلاب دارم که اگر به نظرتان لازم بود برای شما ارسال کنم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار