رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: فروردین‌ماه امسال دونده‌های آذربایجان غربی به مسابقات کشوری نونهالان و نوجوانان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 08 April 2015

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: فروردین‌ماه امسال دونده‌های آذربایجان غربی به مسابقات کشوری نونهالان و نوجوانان اعزام می‌شوند.

حسین فهیمی اظهار داشت: مسابقات کشوری نونهالان و نوجوانان در فروردین ماه امسال برگزار خواهد شد که به طور قطع مورد استقبال دونده‌‌های این استان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام فدراسیون دو و میدانی مسابقات نونهالان پسر و دختر همچنین نوجوانان دختر و پسر برگزار می‌شود، افزود: مسابقات نونهالان پسر جمعه مورخ 28 فروردین ماه امسال به میزبانی قزوین با حضور استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان و قزوین برگزار می‌شود.

وی درباره مسابقات نونهالان دختر گفت: روز جمعه مورخ 28 فروردین ماه سال 1394 به میزبانی یکی از استان‌های کشور و با حضور آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران و کردستان مسابقات برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی در ارتباط با شرایط سنی نونهالان، بیان داشت: متولدین 11 دی ماه سال 1378 تا 29 اسفندماه سال 1381 می‌توانند برای شرکت در این سری از مسابقات اعلام آمادگی کنند.

فهیمی آخرین مهلت برای معرفی نفرات واجدالشرایط به هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی را 20 فروردین ماه سال 1394 عنوان کرد و گفت: به طور قطع این مسابقات با استقبال پرشور ورزشکاران و دوندگان روبه‌رو خواهد شد.

فهیمی در ارتباط با شرایط سنی نوجوانان شرکت‌کننده در این مسابقات گفت: متولدین 11 دی‌ماه سال 1376 تا 10 دی‌ماه سال 1378 می‌توانند در این سری از مسابقات شرکت کنند.

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی آخرین مهلت برای معرفی نفرات واجدالشرایط به هیئت دو و میدانی استان را 15 فروردین ماه سال 1394 ذکر کرد.

وی اصل شناسنامه عکس‌دار، اصل شناسنامه ولی ورزشکار، کارت بیمه ورزشی معتبر سال 1394 و دو قطعه عکس سه در چهار را مدارک موردنیاز برای تحویل به هیئت دو و میدانی دانست و یادآوری کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقات به هیئت‌های دو و میدانی مناطق مختلف استان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار