کد خبر: ۲۰۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 02 April 2016
استاندار البرز با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: بر اساس تصمیماتی که سال گذشته اتخاذ شد، همه دستگاه های اجرائی برای تحقق اقتصاد مقاومتی همدل و همراه هستند.

به گزارش ایرنا، سید حمید طهائی روز شنبه در دیدار نوروزی با مدیران دستگاه های اجرائی استان البرز افزود: اهتمام ویژه ای برای اجرایی کردن منویات رهبری و اقتصاد مقاومتی داریم از این رو با توجه به نزدیکی البرز به پایتخت درصدد بهره مندی از این موقعیت مکانی هستیم.

استاندار البرز در ادامه با اعلام این مطلب که تا یک ماه آینده بیش از 80 درصد امور در دستگاه های اجرایی در دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود، گفت: به همت مدیران مرتبط با این امر زیر بنای کار دولت الکترونیک فراهم شد که نتیجه این تلاش جمعی امسال بهره برداری می شود.

استاندار البرز اضافه کرد: سال گذشته در حوزه برون سپاری کارها و فعالیت گسترده دفاتر پیشخوان این خدمات از حدود 70 وظیفه 250 وظیفه افزایش یافت و البرز در این زمینه نخستین استان بود.

طهائی گفت: با توجه به اینکه 80 درصد امور دستگاه ها قابلیت سپردن به دفاتر پیشخوان دولت را دارند، تا یک ماه آینده بخش عمده ای از امور بدون نیاز به کاغذ انجام می شوند.

وی با اشاره به تقارن سال نو و ولادت حضرت فاطمه (س) و تبریک این ایام، افزود: سالی که گذشت برخلاف فشارهای اقتصادی که بر کشور تحمیل شد با همت مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان اقدامات موثری صورت گرفت.

استاندار البرز گفت: با توجه به برنامه ریزی هایی که حاصل هم اندیشی 15 کارگروه و کمیته کاری در حوزه اقتصادی صورت گرفت، 300 مصوبه مربوط به ستاد تسهیل در تولید بود که هر کدام تاثیر بسزایی در احیا واحد های تولیدی آسیب دیده داشتند.

طهائی با اشاره به شرایط کشور پس از تصویب برجام، ادامه داد: با تحولات سیاسی که در کشور پس از مذاکرات صورت گرفت هیات های داخلی و خارجی فراوانی برای اجرای طرح های تولیدی و عمرانی به استان مراجعه کردند که با برنامه ریزی صحیح درصدد بهره برداری از این فرصت ها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار