مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان گفت: 11 هزار نفر در تعطیلات نوروز از مجموعه فرهنگی باغ‌موزه همدان بازدید کردند.
کد خبر: ۲۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 09 April 2015

مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان گفت: 11 هزار نفر در تعطیلات نوروز از مجموعه فرهنگی باغ‌موزه همدان بازدید کردند.

به گزارش فارس ؛ خلیل الهی‌تبار همدان را یکی از استان‌های مناسب برای سفر در طول سال و همچنین نوروز دانست و اظهار کرد: همدان با برخورداری از آثار تاریخی و فضاهای مختلف تفریحی و گردشگری همه ساله میزبان میهمانانی از اقصی نقاط کشور است.

 وی افزود: باغ‌موزه دفاع مقدس نیز همچون دیگر مکان‌های دیدنی و گردشگری استان میزبان میهمانان در طول ایام نوروز بوده و 11 هزار نفر در این ایام از این مجموعه فرهنگی بازدید کرده‌اند.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به گسترش فضای بازدید در ایام نوروز امسال خاطرنشان کرد: در راستای رفاه حال میهمانان و مسافران نوروزی، باغ موزه دفاع مقدس در ایام نوروز به صورت یکسره از ساعت 9 صبح تا نیم ساعت پیش از اذان مغرب و عشا پذیرای بازدیدکنندگان بود.

وی اضافه کرد: اجرای نمایش خیابانی با نام «نقل جعفر» به نویسندگی و کارگردانی فولاد ابراهیمیان و بازی مهدی کوثری از دیگر فعالیت‌های این مجموعه در طول ایام نوروز به شمار می‌رود.

الهی‌تبار همچنین از افتتاح بخش جدیدی با عنوان «جنگ به روایت کودکان» در این مرکز فرهنگی خبر داد و تصریح کرد: گالری نقاشی کودکان به عنوان یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مجموعه در این ایام مورد استقبال بازدیدکنندگان و مخاطبان قرار گرفته است. 

وی پخش فیلم و کلیپ با موضوع دفاع مقدس در سالن همایش‌های باغ موزه را یکی از نکات بارز و قابل توجه در بازدیدهای امسال دانست.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه این مجموعه در طول ایام نوروز با 18 راوی میزبان میهمانان نوروزی بود، ارائه خدمات در فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی را از دیگر فعالیت‌های جانبی باغ موزه دفاع مقدس استان خواند.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: امسال برای نخستین بار بخش نظرسنجی نیز در مجموعه راه‌اندازی شد و خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار