کد خبر: ۲۰۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 29 March 2016

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان البرز با بیان اینکه در ایام عید جشنواره سیاره مهربانی در استان البرز برگزار می‌شود، گفت: موضوع این جشنواره قصه‌گویی و نقاشی کودکان برای کودکان است.

محمدرضا کلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اهم اقدامات معاونت جوانان جمعیت هلال‌احمر استان البرز در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: در حوزه معاونت جوانان طرح‌های ویژه نظیر برگزاری سومین جشنواره ملی عکس و فیلم بشردوستی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای دوستدار کودک از دیگر اقداماتی است که در این ایام همزمان با آغاز طرح نوروزی انجام شده است، خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه سلامت و نصب خیمه نماز از دیگر برنامه‌های اجرایی شده این معاونت محسوب می‌شود.

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان البرز با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره سیاره مهربانی نیز توسط این معاونت در استان البرز انجام می‌شود، تصریح کرد: 17 پست ثابت و سیار مرتبط با حوزه جوانان در این ایام در حالت آماده باش قرار دارند.

کلالی با تاکید بر اینکه جشنواره سیاره مهربانی با موضوع مسابقه خاطره نویسی و قصه گویی کودکان برگزار می‌شود، تصریح: کمپین بسیج اطلاع رسانی نه به تصادفات جاده در استان البرز تشکیل داده شده است از این رو امیدواریم مسافران و شهروندان عضو این کمپین شوند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون استقبال خوبی از سوی مسافران و کودکان به منظور شرکت در مسابقه نقاشی صورت گرفته است، یادآور شد: آثار برگزیده این مسابقات در شبکه پویا به نمایش گذاشته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار