امام جمعه اسدآباد گفت: سه قوه نظام نه با شعار ، زبان و سمینار بلکه با برنامه و تدبیر توقعات رهبری در باب اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را محقق سازند.
کد خبر: ۲۰۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ 25 March 2016

امام جمعه اسدآباد گفت: سه قوه نظام نه با شعار ، زبان و سمینار بلکه با برنامه و تدبیر توقعات رهبری در باب اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را محقق سازند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام موسی حسینی مجد در خطبه های عبادی ، سیاسی نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل اظهار کرد: این نامگذاری با تدبیر و مدیریت رهبر معظم انقلاب انجام شده و مردم به توصیه های ارزشمند ولایت فقیه به خوبی عمل کنند.

وی تصریح کرد: شعار امسال مبنا و محور برای تمام جهت گیری ها و برنامه ریزی های مسئولان و بعنوان هدفی میان مدت در برنامه ریزی های کلان و بلند مدت کشوراست.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه تولید، اشتغال و رونق‏ سه اصل مهم در اقتصاد هستند افزود: حل مشکل رکود اقتصادی، رفع بیکاری، مهارگرانی و در یک کلمه علاج همه کشور در اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) خاطرنشان کرد: سال جدید سالی است که در آغاز و پایان مزین به نام دخت گرامی نبی اکرم (ص) است و امیدواریم این سال به برکت حضرت زهرا(س) سال مبارکی برای ملت ایران باشد و از معنویات و زندگی آن بزرگوار درس بگیریم.

حجت الاسلام حسینی مجد همچنین یوم الله 12 فروردین را روز تجلی حکومت عدل الهی و روز تحقق وعده حق تعالی دانست و گفت: عزت و عظمتی که امروز ملت ایران در دنیا دارد به برکت حضور آگاهانه و ایستادگی مقتدرانه در مسیر همان رای آری است که ملت رشید ایران اسلامی در این روزبه جمهوری اسلامی گفت.

شهرستان اسدآباد 110 هزار جمعیت دارد و در45 کیلومتری همدان واقع شده است .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار