منابع طبیعی دره شهر با کمک هنرمندان این شهرستان برای اولین بار در کشور تخته سنگهای مسیر منتهی به منطقه زیبای کبیرکوه را به بوم نقاشی تبدیل کردند.
کد خبر: ۲۰۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 25 March 2016
منابع طبیعی دره شهر با کمک هنرمندان این شهرستان برای اولین بار در کشور تخته سنگهای مسیر منتهی به منطقه زیبای کبیرکوه را به بوم نقاشی تبدیل کردند.

به گزارش تابناک ایلام؛شهرستان دره شهر بعنوان قطب گردشگری استان ایلام هر ساله در ایام نوروز میزبان خیل عظیمی از گردشگران خارجی و داخلی است.

حضور تعداد زیاد مسافران نوروزی در این شهر تاریخی باعث شده مسئولان شهرستان برای جلب رضایت و به جای ماندن خاطرات خوش در ذهن این گردشگران تمامی تلاش خود را بکار گیرند.

یکی از مناطق مهم گردشگری دره شهر دامنه های کبیرکوه است که به دلیل سرسبزی و زیبایی خاص خود بعنوان پرتردد ترین مکان طبیعی این شهرستان تاریخی همیشه مورد توجه گردشگران نوروزی بوده است.

همین موضوع باعث شد منابع طبیعی دره شهر در اقدامی زیبا با همکاری هنرمندان این شهرستان تخته سنگهایی بلا استفاده در مسیر 20 کیلومتری این منطقه تفریحی را به تابلوهای نقاشی تبدیل کند

دکتر آرش مزبانی رئیس منابع طبیعی دره شهر در گفتگو با خبر نگار سییمره خبر گفت: اینکار برای اولین بار در سطح کشور با همکاری عزیز پور و عزتی دو هنرمندان خلاق این شهرستان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون 80 تخته سنگ در این مسیر تصویر سازی شده است، اظهارکرد: بر روی این سنگها تصاویر و جملاتی از ائمه اطهار(ع) و مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ حفظ زیباییهای منابع طبیعی نوشته و تصویر سازی شده است.

مزبانی افزود: در صددیم  این کار بصری زیبا را در تمامی مناطق طبیعی شهرستان انجام دهیم.

رئیس منابع طبیعی دره شهر خاطر نشان کرد: مردم با خودداری از روشن کردن آتش در کنار درختان و ریختن زباله در طبیعت به حفظ و حراست این نعمت خدادادی کمک کنند.

 

تصاویر بیشتر برای مطلب: 


منبع:سیمره خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار