معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۸۰ نجاتگر و امدادگر در ۲۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان در طرح نوروزی حضور دارند.
کد خبر: ۱۹۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 17 March 2016

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۸۰ نجاتگر و امدادگر در ۲۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان در طرح نوروزی حضور دارند.

به گزارش تسنیم ،حسین اشرفی با اشاره به اینکه طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از 25 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه 95 ادامه دارد اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان همدان برای استقبال مناسب از مسافران نوروزی با ارائه آموزش‌های لازم به امدادگران در آمادگی کامل قرار دارد.

وی با اشاره به برقراری 20 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بیان کرد: در این راستا 12 پایگاه ثابت، 2 پایگاه سیار، 5 پایگاه پشتیبان و یک پایگاه کوهستان در اجرای طرح نوروزی هلال احمر فعال هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: علاوه بر پایگاه‌های جاده‌ای در ورودی شهرهای استان همدان نیز 21 پایگاه اطلاع‌رسانی مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر در ایام نوروز برای راهنمایی و اطلاع‌رسانی به مسافران دایر شدند.

وی با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال از ظرفیت 44 نفر از جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر استان استفاده شده است، گفت: 12 دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه خودرو نجات و 5 دستگاه خودرو کمک‌دار در طرح نوروزی استان همدان به کار گرفته شدند.

اشرفی با اشاره به فعال بودن یک فروند هلی‌کوپتر امداد در استان همدان عنوان کرد: ایستگاه سلامت در تمام شهرستان‌ها برقرار شده است و برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی نیز چادرهایی مجهز به زیست اولیه در راه ماندگان پیشبینی شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار