سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر آمل
سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل گفت: این تیم در دور نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور به رده سوم رقابت‌ها دست پیدا کرد.
کد خبر: ۱۹۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 14 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، یحیی عسگری‌پور اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور امسال در دور مقدماتی، پلی‌آف و نهایی از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود.

وی افزود: تیم‌های مطرح با جذب بازیکنان قدرتمند، حمایت اسپانسر مالی و تمرینات منسجم توانستند توانایی خود را به نمایش درآوردند.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل با اعلام اینکه آملی‌ها تنها نماینده مازندران در این دوره از مسابقات بودند، بیان کرد: این تیم توانست همانند سال گذشته عنوان سوم خود در این دوره از مسابقات را برای دومین بار پیاپی تکرار کند.

این مسئول بیان کرد: امسال با تلاش و کوشش زیادی در جمع چهار تیم برتر دور پایانی جای گرفتیم که به مقام سوم رسیدیم.

عسگری‌پور با اعلام اینکه دور نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مدت سه روز در اصفهان برگزار شد، خاطرنشان کرد: تیم‌های شهرداری آمل، ماهان تندیس قم، مخابرات اصفهان و ملی حفاری خوزستان به‌صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند، در حالی که در مرحله پلی‌آف تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس را در دو بازی شکست دادیم.

وی با اشاره به اینکه لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور طی سال جاری با حضور هشت تیم در دو گروه چهارتیمی برگزار شد، تصریح کرد: آملی‌ها با پگاه فارس، ماهان تندیس قم و همیاری زنجان هم‌گروه بودند.

عسگری‌پور با بیان اینکه اردوی آماده‌سازی متعدد برای آمادگی بیشتر بازیکنان برگزار شد، گفت: آخرین دوره اردوها به‌مدت 6 روز متصل به رقابت‌ها در دو نوبت صبح و عصر در سالن سرپوشیده ورزشی پیامبر اعظم (ص) بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار