رئیس مرکز علمی کاربردی تربیت بدنی همدان گفت: به دنبال علمی کردن ورزش در سطح استان هستیم تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای آن باشیم.
کد خبر: ۱۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 08 April 2015

رئیس مرکز علمی کاربردی تربیت بدنی همدان گفت: به دنبال علمی کردن ورزش در سطح استان هستیم تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای آن باشیم.

به گزارش فارس ؛ محرم روزبه با اشاره به فعالیت مرکز علمی کاربردی تربت بدنی همدان اظهار داشت: در حال حاضر مرکز علمی کاربردی تربیت بدنی همدان تنها مرکز تخصصی ـ علمی کاربردی تربیت بدنی در غرب کشور محسوب می‌شود که 250 دانشجو به صورت تخصصی دروس مرتبط با تربیت بدنی را فرامی‌گیرد.

وی ادامه داد: این مرکز دومین سال فعالیت خود را سپری می‌کند که وابسته به اداره کل ورزش و جوانان استان است.

رئیس مرکز علمی کاربردی تربیت بدنی همدان تصریح کرد: در حال حاضر 250 دانشجو در این مرکز آموزشی تحصیل می‌کنند که 35 نفر در مقطع کارشناسی و مابقی در مقطع کاردانی مشغول تحصیل هستند.

وی استفاده از اساتید برتر دانشگاهی را رمز موفقیت این مرکز عنوان کرد و بیان داشت: بهره‌مندی از اساتید مجرب رشته تربیت بدنی یکی از ویژگی‌های ممتاز این مرکز آموزشی است و در حال حاضر 40 استاد تربیت بدنی در این مرکز آموزشی کار تدریس را برعهده دارند.

روزبه ادامه داد: خوشبختانه در سال 93 مرکز آموزشی علمی- کاربردی تربیت بدنی همدان مرکز برتر استان در امر آموزش انتخاب شد.

وی اضافه کرد: در مقطع کاردانی رشته‌های فوتبال، آمادگی جسمانی، بسکتبال، والیبال و شطرنج و دو رشته مدیریت اماکن ورزشی و مدیریت فرهنگی ورزشی در مقطع کارشناسی از رشته‌های قابل ارائه در این مرکز آموزشی است.

رئیس مرکز علمی کاربردی تربیت بدنی همدان تصریح کرد: به دنبال افزایش رشته‌های ورزشی در مقاطع کاردانی و کارشناسی هستیم و امسال نیز پذیرش خود را همزمان با سایر مراکز آموزش عالی آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند در زمان مقرر که متعاقباً اعلام خواهد شد، با مراجعه به آدرس الکترونیکی www. sanjesh.org در سایت سازمان سنجش و آموزش ثبت‌نام کنند.

روزبه با اشاره به بالا بردن قابلیت‌های جسمانی دانشجویان گفت: برنامه‌ریزی و فعالیت در زمینه بالا بردن قابلیت‌های جسمانی دانشجویان به منظور حفظ نشاط و شادابی و پویایی آنها

در بخش فوق برنامه از برنامه‌های این مرکز آموزشی است.

وی با بیان اینکه در همین راستا مرکز آموزشی جامع علمی- کاربردی تربیت بدنی همدان در عرصه ورزش نیز پیشتاز بوده است، ابراز داشت: امسال در مسابقات فوتسال عنوان قهرمانی را کسب کردیم و دو کشتی‌گیر همدانی نیز صاحب عناوین دوم و سوم کشوری شدند.

رئیس مرکز علمی کاربردی تربیت بدنی همدان خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات پیشرفته این مرکز آموزشی به دنبال میزبانی مسابقات کشوری در سال 94 هستیم و انشاءالله حضور فعالی نیز در سایر مسابقات فرهنگی و ورزشی خواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار