معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان از خدمت‌رسانی پزشکان و پیراپزشکان داوطلب به بیش از یک‌هزار نفر در قالب طرح "داوطلب یار امداد و نجات" خبر داد.
کد خبر: ۱۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 07 April 2015
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان از خدمت‌رسانی پزشکان و پیراپزشکان داوطلب به بیش از یک‌هزار نفر در قالب طرح "داوطلب یار امداد و نجات" خبر داد.

به گزارش فارس ؛ سیلوانا صلح‌میرزایی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی امسال، پزشکان و پیراپزشکان داوطلب نیز در قالب طرح ملی «داوطلب یار امداد و نجات» به یاری نجاتگران آمدند، هدف از اجرای این طرح را افزایش کیفیت در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی عنوان کرد.

وی در همین زمینه از همکاری 53 پزشک و 115 پیراپزشک داوطلب با جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد و افزود: این پزشکان و پیراپزشکان داوطلب از 29 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین امسال در پایگاه‌های ثابت امدادی این جمعیت مستقر بودند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان خاطرنشان کرد: در طول مدت اجرای این طرح یک‌هزار و 619 نفر از خدمات پزشکی داوطلب یاران امداد و نجات بهره‌مند شدند.

وی همچنین از اجرای موفق طرح "نیابت" با هدف دستگیری از سالمندان بی‌فرزند، ایثارگران و جانبازان با مشارکت بیش از 300 عضو داوطلب فعال در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

صلح‌میرزایی با بیان اینکه در این طرح با توجه به نیاز سالمندان، خدمات لازم به آنها ارائه می‌شد، از توزیع بسته‌های حمایتى، بهداشتی و غذایی بین آنان در سطح استان به ارزش ریالی 120 میلیون و 180 هزار ریال خبر داد.

وی تعداد بهره‌وران طرح نیابت را 203 نفر عنوان کرد و افزود: خدمات درمانی به ارزش بیش از 45 میلیون ریال هم به این بهره‌وران ارائه شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان در خاتمه با تقدیر از خدمات داوطلبانه اعضای واحدهاى داوطلبان شعب سراسر در ایام نوروز 94، خاطرنشان کرد: به همت داوطلبان، اجرای طرح نیابت در مناسبت‌های مختلف پیش رو نیز ادامه خواهد یافت.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار