مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوی :
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوی گفت: 1300بسته کامل غذایی برای ایتام، محرومین و اعضای طرح محسنین و سالمندان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۹۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 13 March 2016
به گزارش تابناک آذربایجان غربی از خوی، علی زینالی در گفتگوی با خبرنگاران، با اشاره به فراررسیدن نوروز و لزوم حمایت های مادی ومعنوی از مستمندان اظهار داشت: باتوجه به فرارسیدن ایام بهار و نورز، اداره کمیته امداد شهرستان خوی با همکاری و کمک خیرین خویی اقدام به توزیع بسته های مختلف غذایی با کمک خیرین این شهرستان کرده است.
وی با اشاره به مواد تشکیل دهنده این بسته ها افزود: برنج، روغن، قند، ماکارونی و رب از جمله موارد غذایی تشکیل دهنده این بسته های غذایی هستند.
مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان خوی تصریح کرد: 1300بسته کامل غذایی برای ایتام، محرومین و اعضای طرح محسنین و سالمندان توزیع شده است.
وی افزود: از این تعداد، 800بسته برای ایتام، 100بسته برای محرومین و 400 بسته برای طرح محسنین و سالمندان توزیع گردیده است.
زینالی به ارزش ریالی این بسته ها اشاره کرده و گفت: ارزش ریالی هربسته حدود 2میلیون ریال است و جمع کل آن دومیلیارد و 600میلیون ریال است که با در قالب 24 اکیپ تشکیل یافته از نیروهای کمیته امداد و خیرین در درب منازل نیازمندان توزیع گردیده است.
خبرنگار:سعیدفرجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار