پیش از ظهر امروز در قم
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله مصطفی اعتمادی از اساتید حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز با حضور طلاب و فضلای حوزه در قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 12 March 2016
به گزارش تابناک قم، پیکر آیت‌الله مصطفی اعتمادی تبریزی پیش از ظهر امروز از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد.

پس از تشییع پیکر این استاد فقید حوزه، از سوی آیت‌الله سبحانی بر این پیکر نماز گذارده و پیکر مرحوم آیت‌الله اعتمادی در مقبره شیخ مفید حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله علوی بروجردی، آیت‌الله فقیهی و همچنین برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اساتید حوزه و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

مراسم بزرگداشت سومین روز ارتحال مرحوم‌ آیت‌الله اعتمادی امشب در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شده و مراسم هفتم این استاد عالی حوزه پنجشنبه شب در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، پیش از این آیت‌الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت آیت‌الله اعتمادی را تسلیت گفته بود.

در این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم وارسته، حضرت آیت‌الله حاج شیخ مصطفی اعتمادی(ره) موجب تأثر و تأسف فراوان شد. این عالم فقید عمر پربرکت خویش را در راه خدمت به اسلام عزیز، تدریس در حوزه‌های علمیه و تربیت طلاب و نشر معارف اهل بیت(علیهم السلام) سپری کرد. اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه مولمه را به محضر مقدس حضرت بقیةالله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و بیت معظم ایشان به ویژه آقازادگان گرامیشان، علو درجات برای آن عالم ربانی و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان خواستارم.

همچنین آیت‌الله حسینی بوشهری نیز در پیامی ارتحال این عالم ربانی را ضایعه‌ای اسفناک توصیف کرد.

در پیام مدیر حوزه‌های علمیه آمده است: ارتحال عالم ربانی و استاد فرزانه حوزه علمیه قم آیت‌الله حاج شیخ مصطفی اعتمادی(ره) که سال‌ها عمر پربرکت خویش را در مسیر تدریس و تربیت شاگردان، تبلیغ و نشر معارف والای اسلامی و پژوهش و تحقیق در علوم دینی سپری نمود، موجب تأثر و تألم شد. اینجانب این ضایعه اسفناک را به محضر قدسی حضرت بقیه‌الله اعظم(عج) مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن فقید سعید، به‌خصوص جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای شیخ محمدرضا اعتمادی، تسلیت عرض کرده و برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار