بخش ویژه شهدا همزمان با روز شهید در موزه ارتباطات افتتاح شد.
کد خبر: ۱۹۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 12 March 2016
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح این بخش ویژه گفت: ما هر چه در کشور داریم از ایثارگری و خون شهداست و با اینکه یک روز به نام روز شهید نامگذاری شده اما در نظام اعتقادی جمهوری اسلامی ایران هر افتتاح بخش ویژه شهدا در موزه ارتباطاتروز، روز شهید است. 

وی با اشاره به تلاش های دشمنان و کشورهایی که با پیروزی انقلاب منافعشان به خطر افتاده بود ، تاکید کرد: یکی از رمزهای پیروزی و پیشرفت انقلاب رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و هست . 

واعظی یکی از عوامل شکست حرکتهای اخیر در منطقه را فقدان رهبری قاطع و فکور دانست و گفت: مکتب شیعه یکی از عوامل موفقیت انقلاب به شمار می رود . 

وی یکی دیگر از عوامل موفقیت و پیشرفت انقلاب را فداکاری جوانان کشور دانست و افزود: این جوانان همه سرمایه خود یعنی جان خود را برای ماندگاری انقلاب فدا کردند و اگر خون و رشادت های شهدا و ایثارگران نبود این انقلاب 37 سال تداوم نداشت. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: اگر امروز ما در عرصه های بین المللی موفق هستیم همه با هدایتهای مقام معظم رهبری و پایداری و مقاومت مردم این سرزمین در مقابل فشارهای خارجی بوده که منجر به پیروزی و موفقیت شده است. 

واعظی گفت: وظیفه ما پاسداشت شهدا و خانواده های آنهاست و اگر اینطور نباشد، روحیه ایثار و شهادت از بین خواهد رفت. 

وی تصریح کرد: امیدوارم همه ما قدردان هدیه شهدا به نظام انقلاب باشیم که امنیت و اقتدار و همبستگی امروز ما هدیه شهداست. 

در این مراسم همچنین از تمبر ویژه روز شهید رونمایی شد و همچنین سایت « با شهدا» که ویژه شهدای انقلاب بخصوص 403 شهید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است افتتاح شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار