نماینده منتخب مردم استان کرمانشاه در پنچمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایندگان مردم کرمانشاه باید برای توزیع عادلانه منابع و امکانات در بودجه و تدوین مناسب برنامه ششم توسعه، تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند.
کد خبر: ۱۹۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 11 March 2016
نماینده منتخب مردم استان کرمانشاه در پنچمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایندگان مردم کرمانشاه باید برای توزیع عادلانه منابع و امکانات در بودجه و تدوین مناسب برنامه ششم توسعه، تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله محمود محمدی عراقی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار کرد: دشمنان برای نفوذ به لایه‌های اجتماعی جامعه ایرانی، از ترفندهای مختلفی استفاده می‌کنند و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.

نماینده منتخب مردم استان کرمانشاه در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با تصریح بر اینکه خواص، مسئولان، متخصصان، افراد صاحب‌نظر، اندیشمندان و همه مردم باید در مقابل دسیسه‌های شوم مستکبران برای نفوذ به جامعه ایرانی، هوشیار باشند، گفت: دشمنان از شیوه‌های مختلف و ابزار و امکانات گوناگون با صرف هزینه‌های فراوان برای تغییر سبک زندگی ملت ایران و کم‌رنگ کردن ارزش‌ها در جامعه ایرانی، اقدام کرده‌اند.

محمدی‌عراقی توجه به توان داخلی، استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور و استفاده از توان داخلی را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: پیشرفت اقتصادی با همدلی و وحدت مردم و مسئولان در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری در ایران اسلامی که سرشار از نعمت‌های خدادادی است، امری دست‌یافتنی است.

این مسئول با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه(س) خاطرنشان کرد: باید سبک زندگی فاطمی را مورد الگوبرداری قرار داد و با پیروی از تعالیم اسلامی در راستای سالم‌سازی جامعه، تقویت‌ بنیان‌های خانواده و اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی قدم برداریم.

وی کمک به نیازمندان در آستانه سال نو را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: در ایام سال نو موضوعات پسندیده‌ای در فرهنگ مردم ایران شامل دیدار با اقوام، کمک به نیازمندان، سرکشی از بیماران و سالمندان وجود دارد.

نماینده منتخب مردم استان کرمانشاه در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم استان کرمانشاه باید در مجلس شورای اسلامی و تدوین برنامه ششم توسعه برای اختصاص بودجه به این منطقه با تمام وجود تلاش کنند تا توزیع عادلانه‌ای در تخصیص منابع و امکانات صورت بگیرد و برنامه‌ای با رویکرد توجه بیش از پیش به غرب کشور، تدوین شود.

محمدی‌عراقی تلاش نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی را برای دفاع از حقوق مردم این دیار امری لازم و اساسی برشمرد و بیان داشت: ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند با حضور گسترده برگ زرینی در تاریخ کشورمان ثبت کردند و این ملت شهیدپرور در دوران 8 سال دفاع مقدس با تقدیم عزیزان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب و سربلندی ایران، سنگ‌تمام گذاشتند.

این مسئول با اشاره به رشادت‌های کرمانشاهیان در دفاع از انقلاب و در دوران دفاع مقدس،‌ تصریح کرد: شهدای مدافع حرم در استان کرمانشاه، سند رشادت این مردم برای دفاع از ارزش‌هاست.

نماینده منتخب مردم استان کرمانشاه در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله ممدوحی برای مردم استان کرمانشاه زحمت بسیاری کشیدند که انتخاب نشدن ایشان در انتخابات موجب فراموشی خدمات گذشته این عالم برجسته نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار