عارف در دیدار با جوانان و دانشجویان آذربایجان:
کد خبر: ۱۹۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 11 March 2016
به گزارش تابناک تبریز ، محمد رضا عارف ظهر امروز در دیدار با جوانان تشکلهای سیاسی و اعضای انجمنهای اسلامی استان آذربایجان‌شرقی که در بنیاد امید ایرانیان اتفاق افتاد اظهار داشت: شورای عالی اصلاح طلبان کشور مصمم است تا زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس، از پرداختن به هر کار حاشیه ای غیر از همراهی با کاندیداهای لیست امید که به دور دوم راه یافته اند بپرهیزد.

محمد رضا عارف با بیان اینکه پیروزی در دور دوم انتخابات مسئله ای حیاتی است، تصریح کرد: همه باید آستانه تحمل خویش را بالا ببریم چرا که جمع شدن تمام جریانات اصلاح طلب دور یک میز و همصدایی آنان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بود که بحمدالله محقق شد.

منتخب مردم پایتخت در انتخابات مجلس دهم افزود: اصلاح طلبی یعنی گذشت حداکثری از حق فردی در راستای حق جمعی و ما در جریان این انتخابات این مهم را رعایت کردیم.

دکتر عارف با بیان اینکه چهار کاندیدای لیست امید و راه یافته به دور بعدی در تبریز، چهره های وزین و شناخته شده ای هستند عنوان کرد: برای حمایت از لیست امید به تبریز خواهم آمد و به دوستان خود سپرده ام بهترین روز برای حضور و حمایت را، به تبریز و آذربایجان‌شرقی اختصاص دهند.

منتخب نخست مردم تهران در این دوره از انتخابات با تاکید بر اینکه برای جبهه اصلاحات پیروزی در تبریز از اهمیتی بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: در دور دوم انتخابات یک رأی هم اهمیت بسزایی دارد و با توجه به شرایط ویژه تبریز، جوانان باید از هم اکنون برنامه ریزی های خود را به طور مدون و منسجم آغاز کنند.

عارف افزود: انتخابات مجلس دهم ادامه انتخابات سال ۹۲ بود و باید با کسب اکثریت کرسی های مجلس بتوانیم پاسخگوی محبت و خواسته های مردم کشور باشیم.



در ابتدای این دیدار هم نماینده های احزاب، تشکل ها، دفاتر انجمن های اسلامی و نمایندگان کاندیداهای لیست امید راه یافته به دور دوم انتخابات در آذربایجان شرقی ضمن تبریک به آقای دکتر عارف جهت انتخاب شایسته ایشان توسط مردم تهران و دعوت از وی برای حضور سخنرانی در تبریز به ارائه دیدگاه ها و نظرات خویش پرداختند./تدبیر امید


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار