مانور بزرگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود
مشاور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خبر از اجرای طرحی فرهنگی به مناسبت روز میلاد با سعادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت زهرا (س) داده است.
کد خبر: ۱۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 07 April 2015
به گزارش تابناک – البرز:  یکی از مهمترین دغدغه های مردم ولایی و متدین استان البرز، تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب علیه باورهای فرهنگی، مذهبی و اعتقادی ملت ایران است.
این تهاجم در مرحله نخست جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده و توطئه اصلی دشمنان منحرف کردن ذهن نسل جوان ایرانی است.
به همین دلیل در سال های اخیر رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی بارها بر ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و آگاهی و هوشیاری مردم و مسئولان در این حوزه تاکید فرموده‌اند.
در همین راستا مشاور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خبر از اجرای طرحی فرهنگی به مناسبت روز میلاد با سعادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت زهرا (س) داده است.
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین علیرضا سعیدی این خبر را در یک نشست خبری به اطلاع اصحاب رسانه رسانده و گفته است: مهمترین برنامه برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در البرز، اجتماع بزرگ فاطمیون در مرکز این استان است.
وی ضمن تاکید بر ضرورت تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، برنامه‌ریزی جدی، جریان سازی در حوزه عفاف وحجاب و بصیرت افزایی گفت: همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) بانوان و زنان عفیف و محجبه استان البرز در یک مکان مشخص گردهم می‌آیند و در تلاش هستیم بصیرت افزایی، تبیین منزلت و جایگاه زن با ایجاد فضای معنوی در این اجتماع  صورت گیرد.
مشاور نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار داشت: این اجتماع بزرگ در مرکز شهر کرج برگزار می‌شود، ضمن اینکه در این ایام مجالس و محافل مختلف در مساجد و حسینه‌های موجود در سطح با محوریت تبین عفاف و حجاب برگزار می شود. اما برپایی این اجتماع در واقع برگزاری مانور بزرگ عفاف و حجاب در البرز است.
بر اساس برنامه ریزی انجام شده، اجتماع بزرگ فاطمیون در استان البرز در سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) مصادف با 21 فرودین ماه، راس ساعت 10 صبح در بلوار جمهوری کرج برگزار می‌شود.
لازم به توضیح است، برگزاری این اجتماع در حقیقت دومین حضور فاطمیون البرز در سال جاری است.
در تاریخ چهارم فروردین و همزمان با سالروز شهادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام (ص)، عزاداران استان البرز اجتماع بزرگ و باشکوه فاطمیون را برگزار کردند.
در این روز سوگواران فاطمی استان البرز با برپایی دسته های بزرگ و باشکوه سینه زنی و زنجیرزنی در سوگ مظلومیت شیعه و شهادت فاطمه زهرا (س) عزاداری کردند.
اجتماع محوری در میدان شهدای کرج برگزار شد که در آن صدها هیئت عزاداری با شکوه خاصی مراسم هزاران نفری عزاداران فاطمی را برگزار کردند.
همچنین در 11 نقطه دیگر استان البرز از جمله شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، فردیس، اشتهارد و محمدشهر اجتماع فاطمیون برگزار گردید.
حضور گسترده سوگواران دخت معظم نبی مکرم اسلام، پاسخی قاطع به انحراف افکنی و دروغ پردازی منحرفانی چون داعش بود.
این تجمع باشکوه نیز با برنامه ریزی و محوریت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار